am vazut io!


Ieri am vazut pe strada pentru prima data in Germania, o anorexica. Avea bratele ca niste bete de chibrit si picioarele ca niste scobitori. Nu avea nici macar un pic de  carne pe brate, doar oasele acoperite de piele. N-am idee cum putea sa-si miste mainile, din moment ce n-avea pic de muschi.
Purta o fusta pana la genunchi, si ce-i ieseau din fusta si ii intrau in adidasi, nu stiu daca s-ar putea numi „picioare”.  Acolo avea o fasie foarte subtire de muschi infasurata pe oase, altfel chiar nu s-ar fi putut misca, ma gandesc.

 

5 responses to “am vazut io!

  1. si te-ai gandit…ahhhhhhhh, tinerete, fara nasteri :))

  2. stai ca n-am precizat, tanti parea asa, spre 50 de ani. creepy rau de tot!

  3. parea. probabil nu avea mai mult ca noi.

  4. cred ca e buna de ghid turistic la Auchwitz. Pe langa mirosul mentinut artificial acolo, pt a sugera perioada, o recomandam pe ea.

    Dincolo de glume, poa sa nu fie anorexie, ci vreo alta boala metabolica/de digestie, si organismul ii refuza mancarea ( whatever). Anorexia e refuzul psihologic, exista insa si probleme ( f. rare!!!) patologice.

Lasă un răspuns

