tristesse


Ma chinui sa slabesc. Dupa sarcina cu Pufu ramasesem cam.. pufoasa, oscilam undeva intre 56-57 kg, asa ca am decis sa mai dau jos din ele.
Nu-i usor. Eu n-am tinut in viata mea o cura de slabire, asa ca nu-s in stare sa ma abtin de la dulciuri, dar am mai rarit ciocolata, cookies si alte minuni.

Congelatorul meu s-a decis sa ma saboteze. Ieri am scos niste carne de-acolo, si dupa re-inghesuirea produselor la loc, se pare ca usa nu s-a mai inchis bine. Asa ca mi s-a topit inghetata.
Azi dupa pranz cand pumpkina mi-a cerut inghetata, am deschis cutia si-am vazut ca era flescaita. Asa ca am mancat-o.

Sunt trista acum, ma simt ca aia care au melancolii post-coitale.

11 responses to “tristesse

  1. 🙂 De asta-i bine să n-ai înghețată-n casă, deși cred că-i un deziderat cam greu de atins cu un copil proaspăt scăpat de amigdale.

    • Pai inghetata la discretie a fost momeala cu care am dus-o la operatie, cum sa n-am asa ceva in casa? daca uit azi sa-i cumpar, cred ca se lasa cu scandal. Era sa zic Jihad, dar cautand pe gugal ca sa ma asigur ca am inteles bine sensul termenului si sa nu ma fac de cacao pe propriul blog, am gasit asta

      :)) nu, nu m-am convertit la islamism, ci doar mi s-a parut corect sa linkuiesc spre definitia asta pentru ca mi se pare cea mai frumoasa din cate am auzit pana acum pe ici pe colo.

      • Citisem și eu că jihadul nu are,de fapt, ințelesul care e foarte popular în zilele noastre, dar definiția găsită de tine e mult mai frumoasă.🙂

        Fata ta e o mică femeie, dependentă de dulciuri ca majoritatea.😀

        • pumpkina a suferit ani de zile pentru ca nu primea inghetata decat daca era cald afara, altfel facea imediat febra si muci, asa ca acum ma intreaba mai mult ca sa ma testeze, sa vada daca e adevarat ca poate manca oricat :))

  2. Ce bine ca sunt una dintre acele persoane ce pot sa manance oricat (inclusiv dulciuri) fara sa pun un gram :))

  3. mda, asta e inca un „beneficiu” care vine odata cu virsta, pe linga intelepciune, rabdare bla, bla… Si eu mincam inainte o tava cu prajituri, tone de inghetata, de fapt, orice, oricit, oricind si nu saream de 49 kg. Eeeeee, ce vremuri… La un moment dat, am ajuns la 57 kg si din ce mincam mai light si mai putin, tot puneam pe mine. am fost la nutritionist si am invatat cum, cit si cind sa maninc ca sa nu ma ingras. Am slabit, am 52 kg si ma mentin. Pot minca orice, dar in niste limite🙂
    Daca vrei, iti pot trimit programul pe care l-am urmat. A meritat toti banii!

Lasă un răspuns

