Notă

Termometrul din…


Termometrul din centru arata 20 grade. Eu am ajuns acasa aproape lesinata de caldura, rosie toata la fata si transpirata din cap pana in picoare. Eu, care transpir o data la cincinal, si nici atunci nu in halul asta.
Pentru dupa-masa sunt anuntate 30 de grade. Nici nu vreau sa ma gandesc ca va trebui sa ies sa adun pitica de la gradinita. 

Fuck this wetter!

6 responses to “Termometrul din…

  1. E umiditate mare sau de ce-ai simțit așa de tare cele 20 de grade?

    • cre’ ca da, nu imi dau seama. La umbra erau astazi max 25 de grade, dar la soare mai aveam putin si imi pleznea ceva in mine de cald.
      sau poate pur si simplu variatiile astea mari de temperatura de la o zi la alta, ma fac sa suport mult mai greu caldura.

      • Nu, a fost ceva ciudat azi, cred, nu-i de la variațiile de temperatură (eu sunt la vreo 300 km de tine, dar cred că-n general avem cam aceeași vreme). Când am ieșit de la lucru nici nu puteam respira și-am crezut c-o să vină o furtună epică. Și pe chestia asta nu m-am dus la sport și n-a venit nici o furtună. Și acum sunt ofticată că nu m-am dus la sport.😀

  2. solutia finala : AC. sau daca nu, solutia balcanica : in fundul gol :))

    • :)) e mai greu sa umblu cu aerul conditionat dupa mine pe strada, si nici in fundul gol nu cred ca merge :))
      in casa nu e asa cald, pentru ca noaptea aici e frig, chiar daca peste zi e canicula. asa ca nu au timp peretii sa se incinga ca in bucuresti, unde noaptea dogoreau ca un cuptor, iar ziua nici nu puteam pune mana pe geam, atat de tare frigea.

Lasă un răspuns

