Notă

Ma intreb de ce…


Ma intreb de ce oare imi displac atat de mult reality-showurile? Simt ca-mi ies bube cand dau peste vreunul, indiferent ca-i cu mancare, dans ori imperecheri. 

N-am la ce sa ma uit in seara asta si nici chef de citit n-am, azi mi-a fost rau de tot din cauza caldurii. Oricum n-am iesit decat de doua ori, scurt din casa. O data cand am luat-o pe pumpkina de la gradinita, si o data dupa ce a venit masculul acasa, sa mergem sa-i cumparam pufuletelui sandale. Ca din alea pe care le avea (nr 22), ii atarnau degetelele pe asfalt. Sper sa i se opreasca totusi laboantele din crescut, ca sandalele astea i le-am luat acu’ 2 luni si deja i-au ramas miiiiiiici.

Pumpkina se joaca cu neuronii mei. Este 9 si-un sfert si ea nu doarme. Toata ziua astept si eu cu nerabdare momentul in care se face seara si pot sa respir un pic dupa ce adorm astia. Problema cu pumpkina este ca decis ca pot sa traiesc si fara sa respir, asa ca ma fute in fiecare seara, pana ma apuca dracii si urlu la ea. Atunci cand vede ca gata, sunt aproape de apoplexie, se culca. 

Si dupa ce se culca, incepe sa urle in toiul noptii. Da’ urlete d-alea de zici ca o taie careva pe viu. Asa ca se trezeste si pufu si urla pentru ca se sperie, eu urlu la ea sa se potoleasca si sa se culce, pufu urla ca de ce urlu si eu, aia urla pentru ca o cert, si tot asa. 
Every fucking night! 

Pacat ca in vremurile astea nu se mai marita fetele ca-n romeo si julieta, ca pe bune ca era o idee buna, ii gaseam un sot si gata, in 7-8 ani scapam de terorista. Asa, trebuie sa astept sa plece la scoala. 
Fuck! De ce nu-s bogata, sa o trimit la pension in Elvetia??? De ce????  

10 responses to “Ma intreb de ce…

  1. Sa nu fi ramas impresionata de la operatie si sa aiba cosmaruri…pavor nocturn se chema,poti cauta pe net daca se potriveste!A avut ceva asemanator si baietelul meu ,dar la o varsta mult mai frageda,tot dupa o procedura medicala…
    Irina-cititoare fidela🙂

    • stiu despre pavor nocturnum, iti dai seama ca in aproape 6 ani de training noctambul, am ajuns sa stiu mai multe despre eventualele motive pentru care nu ma lasa sa dorm, decat toti medicii si farmacistii pusi cap la cap🙂
      intrebarea mea este urmatoarea: fiul tau a scapat de racnete noaptea? ca daca da, te rog da-mi reteta. si nu spune „vodka” pentru ca deja m-am gandit la asta si pana la urma am votat impotriva ideii :))

  2. Chestia e ca al meu avea 4 luni cand a inceput si doctorii ziceau ca nu e,desi avea toate simptomele…N am facut nimic,au trecut de la sine dupa vreo 4 luni!In schimb si acum ,la 1 an si 9 luni scanceste sau plange sau miorlaie noaptea,nus din ce motive,mai rar ca inainte dar totusi…
    Nu mi dai sperante prea mari cand povestesti de Pumpkina :)))))

    • si pumpkina tot de mica a inceput. din cauza asta nu are voie la desene animate, filme sau mai stiu eu ce. povestile sunt cenzurate, la tv oricum nu ne uitam niciodata, iar daca vrem sa vedem un film, ne uitam pe calculator. iar ea nu are acces decat la filme inofensive.
      deci nu stiu sa-ti spun ce anume provoaca asta..

  3. din cauza cosmarelor, am trecut la co-sleeping. Dupa ce reusisem sa o dau afara din camera mea…dar mi-e imposibil sa ma trezesc de 2-3 ori noaptea, sa ma duc sa o linistesc, pt ca apoi nu mai adorm, iar a2a zi la munca sunt varza.
    Acu, la 4 ani impliniti, vine singura iar in pat peste mine( si vine cu toata gasca: Strunf, Mickey, Minnie, Hello Kitty…)

    Dincolo de cosmarurile legate de diferite evenimente din viata ei, conteaza si starea mea sufleteasca si atmosfera din casa.

    • noi am dormit impreuna pana acum un an, deci avea vreo 4 ani jumate. tot pentru ca mi-ar fi fost imposibil sa ma dau jos din pat de cate ori o apuca pe ea urlatul noaptea.
      de un an are camera ei, si desi episoadele astea s-au mai rarit, are totusi perioade in care ma omoara cu zile, nu alta.

  4. eu i-am dat lui Vic ceva homeopat, Stramonium CH9 pentru terorile nocturne (5 bile pe seara), si ii ziceam ca-i pentru somn, sa doarma bine alea alea, dupa fo cateva zile (2-3) si-a reluat somnul normal, nu se mai trezeste noaptea. ajunsese sa imi ceara el medicamentele de somn, eram serioasa cand i le dadeam, desi nu credeam cine stie ce in ele, dar na, se pare ca placeboul functioneaza si la aia micii. acu doarme de la 9 la 7 jumate dimineata, plus ca face cate o siesta de cate 3 ore dupa ce mananca, deci nu-i chiar asa de rau.

    • wow, ia ca maine ma duc la farmacie sa intreb de preparat. practic pentru ce este stramoniumul asta? care era cauza terorilor la victor?

    • wow, suna f. bine. Mai ca as automedicamenta si eu copilul.
      Dada, placebo e magnific: aseara plangea de burta, ii zic ca ii dau un medicament miraculos. Deschid frigiderul si imi dau seama ca siropul de patlagina e expirat, nurofen nu aveam in casa ( desi nu stiu daca i-as fi dat), si ii iau cu o seringa niste sirop de brad. I-a trecut instant durerea,dupa!!

Lasă un răspuns

