nelamuriri


de ce toate filmele despre mame care-si cresc singure copiii sunt drame, iar cele despre tati care se trezesc in postura de parinte singur, sunt invariabil comedii?

16 responses to “nelamuriri

  1. …Pentru ca toata lumea stie ca cele din ultimul caz nu exista :-)) cam ca unicornii.
    Lasand gluma la o parte, poate e o conspiratie sa ii incurajeze si pe barbati sa isi creasca odraslele singuri, maybe it’s a gay thing🙂

    • :)) clar e o conspiratie. cat de greu poate sa fie sa cresti un copil? ar zice un mascul dand play la urmatorul film de comedie despre tatici singuri :))
      habar n-am de ce se tot plang femeile astea, e clar ca sunt sexul slab si fraier :))

  2. …si cand ii cresc impreuna e tragedie in toata regula artei:) de fapt cam unicornice si filmele in care vezi doi parinti si o odrasla in mod „normal” ca sa nu zic „normal-normal”

    • chiar ma gandeam ca m-am uitat in jur, si pe cuvant ca n-am vazut in viata mea vreo familie ca-n filme. ca in comediile romantice vreau sa zic sau ca in alea de familie/aventura/comedie. ca altfel.. tragedii, drame, horror, thrillere cat cuprinde.

  3. eu am cateva cazuri in jur, nu chiar la nivelul de film romantic siropos, dar mai aproape de film romantic decat de tragedie, haha.
    Dar nu asa de multe. O colega, ieri, a zis f. frumos: toti barbatii sunt inca la adolescenta.

    • asa mi-a spus un prieten la un moment dat. mi-a zis ca barbatii au o foarte, extrem de scurta perioada de maturitate intre adolescenta si andropauza, iar unii dintre ei chiar o rateaza cu desavarsire :))

  4. ca vara din Canada, care pica intr-o marti si daca nu esti atent, o ratezi :))
    ai primit dieta? la mine n-a mers yahoo (nu ma lasa sa incarc nici un attach) si-am rugat-o pe o prietena sa trimita de pe gmail.

  5. bon, deci am decis, nu sunt in stare sa ingrijesc un adolescent.

    • bai, nici macar aia care-s amish nu sunt in stare sa se descurce cu adolescentii :)) asa ca eu ce sa mai zic. habar n-am sa mulg vaca si hambare n-am vazut decat in poze.

  6. haha, mai blo, mai, eu am muls o vaca de cateva ori. Ma upgradeaza? Ma califica? nici macar. Cu adolescentii, tre lasati in pace. Punct. Cand le zici prea multe, fug de tine; cand nu le zici nik, incep ei sa iti zica/sa te sune. Regula asta se aplica si la barbati, a?
    In plus, adolescentul din dotare, l-as trimite cu turma de ceilalti adolescenti, hahaha. Nu stiu unde😀
    A, si mai tin minte o chestie din adolescenta. De fapt, din relatia cu parintii ( care evident, o revad in relatia cu copilul) orice zice parintele, intra pe o ureche, iese pe cealalta. Daca zice alt copil/educatoarea ceva… situatia e complet diferita😀 ( asa ca ma gandesc sa scriu bilet educatoarei: va rugam, ziceti fetei sa nu mai arate chilotii la toata lume)

  7. :)) stai ca m-am dat pe blogul tau, dar nu m-am prins pana acum ca ai un adolescent la poarta.
    cat despre aratatul chilotilor, tu scapi usor. a mea impreuna cu celelalte fetite de la gradinita, se pupau cu toti baieteii. pana am inceput sa-i spun ca de-aia ii curg mucii, ca se pupa cu baietei bolnavi. i-am adus aminte de microbi, bacterii and stuff, si sper sa capete o fobie apropo de apropiat de baietei :))))))

    • haha, „adolescentul” are 35 ani :))))
      Si fiica mea se pupa cu baietii. Intr-o zi, am prins-o pupandu-se cu Carl, direct pe gura, Carl care avea neshte muci galbeno-verzi pana in barba. Prima reactie a fo sa tzip, apoi nu stiam cum sa opresc, apoi am inspirat/expirat, am sters mucosul, si mi-am zis: cine stie de cate ori se pupa, oricum fiica mea e imunizata (de 1 an, o singura boala, si aia nesemnificatiba).

      • :)) credeam ca-i mai mic adolescentul tau :)))
        nici a mea n-a mai venit acasa chiar cu toate bolile de la gradi. aici a tot fost epidemie de scarlatina, dar ea n-a facut. cu toate astea tot nu ma simt ok stiind ca la 5 ani se pupa cu baietii. deh, baba, ce sa fac..

        • fiica mea are 4 ani, haha, e mai precoca. Dar incerc sa ma obisnuiesc, haha. Imi repet mereu: „inspira, respira, nu e dupa cum vrei tu”.

          • ca-n bancul ala: imi cumpar niste teren, o lopata si o pusca si am rezolvat problema intalnirilor cand o fi sa vrea sa iasa cu baietii :))))

Lasă un răspuns

