paguboasa


Mama prietenei pumpkinei nu plateste niciodata parcarea. Mi-a spus ca in cinci ani de cand a adoptat metoda asta, nu a primit nicio amenda, iar daca la un moment dat se intampla sa o prinda, cei 15 euro amenda merita platiti. 

Cand am fost miercuri cu pumpkina la control la clinica, aveam doar o hartie de 20 si niciun pic de marunt. In zona nu-s magazine, buticuri sau chestii de genul. Cea mai apropiata locatie unde as fi putut schimba, era chiar spitalul, care era la  capatul celalalt al strazii, n-as fi avut timp sa ma duc si sa ma intorc pana ne-ar fi venit randul la control. 
Traficul a fost foarte aglomerat, asa ca n-am apucat sa opresc pe nicaieri ca sa schimb banii. 

Bah si m-am gandit ca poate totusi NU ma vor prinde daca las si eu masina o ora acolo. Desi nu mi s-a intamplat pana acum sa ma urc in autobuz fara bilet si sa nu ma prinda controlorii :)) sau sa parchez aiurea si sa nu ma amendeze, dar nah.. am sperat ca desi fac un lucru rau, voi scapa.

Guess what? M-au prins. Plm. 

Daca as avea bani de dat pe amenzi as face un studiu :)) sa vad de cate ori pot parca fara sa platesc si sa primesc amenda in urmatorul an. Pot sa pun pariu ca m-ar prinde de fiecare data.

3 responses to “paguboasa

  1. fix bafta asta o am si eu. si la condus, la fel. mitocanii trec pe rosu, depasesc d-ampulea, ignora coloana de la semafor si-o iau pe linia de tramvai sau pe contrasens, taie fata celorlalti… si nu-i vede nimeni. Io, trec o data pe an pe galben si ma opreste politia.
    in legatura cu dieta, nu mai inteleg nimic, prietena mea mi-a trimis si raspunsul tau, asa ca nu mai pricep: ai primit sau n-ai primit?! This is the question!

    • am primit, am raspuns inapoi dar am uitat sa iti zic si pe blog 🙂
      cand m-am uitat prima data nu primisem nimic
      apoi l-am vazut

  2. ok, bafta la slabit! 🙂

Lasă un răspuns

