tragedie greaca


Meci Germania – Grecia. Eu am pus pariu azi dupa-masa, ca o sa bata Germania.
De ce? Pai hai sa vedem.

1. Grecii au nevoie de bani, nemtii au zis ca e treaba lor, ca nu le dau nimic. 
2. Nemtii sunt foarte nationalisti, se uita toti, dar absolut toti la meci, asa ca o victorie a Germaniei ar insemna enorm pentru poporul purtator de spielhoseni.
3. Madam Merkel s-a dus pe stadion.

Scenariul meu era ceva de genul: grecii il baga in poarta pe baiatul cu apa, isi lasa sireturile desfacute, iar in ziua meciului incep sa bea de la 7 dimineata, ca sa fie siguri ca pierd. 

Acum 2 minute se auzeau (din nou) racnete de bucurie. Deci trebuie sa fi ajuns la 4-1 daca nu ma insel. Habar n-am cat mai e din meci, dar plm, daca pleaca portarul dupa tigari si cola, s-ar putea sa se termine 5-1. 

 

7 responses to “tragedie greaca

  1. Eu m-am supărat. E adevărat că nu mă uit la fotbal și nu-mi pasă de fotbal, da’ de ce i-au bătut grecii pe ruși?! M-am uitat în străfundurile sufletului meu și cred că sunt așa de ofticată pe bază de Mașa și ursul. Pun pariu că ursul s-a uitat la meci și s-a supărat când a pierdut Rusia. Că lui în place sportul.😀

  2. Germania e favorita la cupa. Si o merita, a jucat f. bine. Asa spun gurile rele ( alea lipite de tv, haha)

    • 🙂 eu am tv dar am anulat cablul imediat ce ne-am mutat aici. pentru ca pumpkina mea cerea desene non-stop. acum e mai simplu, folosim tv-ul doar ca sa ne uitam la dvd-uri, si asta doar cand suntem cuminti :)) altfel pun muzica. eu pun Mozart, pufu aude Rammstein cred, ca altfel nu-mi explic elanul cu care-mi vandalizeaza casa :))))

      • deci cu fiecare meci tot zic ca tai cablul, hahaha.
        Cu desenele, acu e vara, stama fara pana tarziu, venim frante si doarme lemn dupa.

        • eu nu prea am cum sa o tin prea mult pe afara, din cauza de pufos. care trebuie bibilit inainte de culcare, plus ca si pumpkina intra in casa avand diverse tonuri de jeg, de sus pana jos, deci trebuie bagata urgent la spalat :))

          • ei, la noi lipseste variabila pufos.
            in plus, cum baia seara e oricum cu miorlaituri, o las 5min sa se joace cu jucariile ei, apoi in 2min frec, spal, si scot miorlaitoarea. Pe canapea ii dau ceva sa manance – sa ii inchid gura ( acum merge cu un mar, dar a meers si cu un mango😀 ). Apoi pica lemn de somn.

Lasă un răspuns

