youpiiiiii! am un hater!


Bueeeeey, am un hater! Finally! Chiar incepusem sa ma ingrijorez, ma simteam neimportanta, nebagata in seama, cu traficu’ mic si pe locurile din coada in zelist :)))

Plus ca desi apreciez si respect pe toata lumea care comenteaza aici pentru ca intamplator chiar sunt persoane simpatice, trebuie sa recunosc: devenise chiar plictisitor sa raspund numai la mesaje normale si de bun-simt. No offence, voi astia normalii nu sunteti la fel de distractivi ca un hater. 

Un hater! Unul care este manat de o asemenea lipsa de viata personala, incat si-a facut un blog la misto pe wordpress, numai ca sa poata posta comentarii mizerabile pe blogurile altora! 
Serios, incepusem sa nu mai sper, credeam ca voi fi nevoita sa scriu despre politica sau religie, pana acolo ar fi trebuit sa ma cobor.

Din fericire haterul asta dragut m-a gasit. Din miile de bloguri romanesti, mi-a facut onoarea sa ma aleaga pe mine. 

:)))) dragul de el/ea.

Eu sunt o persoana miloasa de felul meu, asa ca i-am aprobat comentariul. Si va rog sa nu fiti rautaciosi si sa spuneti ca am facut-o doar pentru amuzamentul meu personal, nu, eu am facut-o din mila crestineasca, nah! 
Pai daca nu imi lasa mie comentarii cretine, pe urma se duce si chinuie puii de pisica, trage cu prastia in vrabiute, ia la suturi cateii, se stramba la bebelusi si la femei gravide.. cine stie de ce e in stare. Eu sunt dura, pot riposta, dar bietii pui de pisica, pe ei cine-i apara, huh? Cine?

Asa ca draga hatere (sau uraciosule daca preferi asa), te rog sa mai treci pe aici, ca asa cum am ras cand ti-am citit comentariul, n-am mai ras de ceva vreme. Mai zi-mi ce te frustreaza, te batea mama ta cand erai mic? Te inchidea in beci? Spune tot, nu-ti fie jena, aici esti intre prieteni.

Cu drag, 
Blo 

 

 

 

11 responses to “youpiiiiii! am un hater!

  1. just :))

  2. Pai si comentariul? Te bucuri doar tu de el? Sa-l vedem…

  3. Se pune dacă copilul e doar conceput în Germania, dar născut în altă parte? Și dacă tot ai atât de multe privilegii în legătură cu născutul în .de, de ce nu-ți decontează statul german și parcarea, pensionul din Elveția, că doar sunt pentru copii, nu? Hm, eu cred că te țepuiesc, ia să te interesezi mai bine.
    Acum, recunoaște că ți-a făcut un bine că te-a băgat în seamă, ia uite ce post ai scris. Și ce, eu dacă nu caut pricină de gâlceavă, înseamnă că-s normală, anostă, plictisitoare…? Și eu care în creierul meu mă vedeam „deosebită”… în general așa…

    • nuu, cum sa fiti plictisitori? doar ca haterii au un charm aparte, sunt amuzanti ca o comedie americana. acuma serios, chiar ai vrea sa concurezi cu asa ceva? :))
      cat despre tzeapa statului german, cred ca ai dreptate, ar trebui sa ma interesez. mai ales partea aia cu pensionul in Elvetia ma intereseaza :))

  4. am vazut comentariul :))))) Hai sa-ti traiasca!!! Da’ vezi ca trebuie sa-l bagi in seama, sa-i raspunzi, sa-l cresti…nah… tre’ sa ai si grija lui :)))))))

    • pai daca niciunul dintre voi nu face caderi nervoase in direct pe blogul meu, ma amuz si eu cum pot, nah! :)) acuma ce sa fac, daca mi-am luat hater tre’ sa am grija de el, ai dreptate.
      ce ma fac daca dintr-o data o sa descopere ca exista viata si dincolo de monitor, si nu mai vine sa scrie mascari aici???

  5. Pensionul in Elvetia nu il plateste, dar de o „mutter-kind kur” ai avea sanse sa beneficiezi. Vorbeste cu cei de la asigurarea de sanatate, cu medicul tau de familie si cu pediatrul. http://www.kur.org/ aici ai un telefon gratuit la care poti sa suni pentru mai multe informatii.

  6. Haidi bre Blo… ăla-i heităr?
    Românii… nici la hetărit nu-s buni.
    Bleah!

    • nu cred ca te-am mai vazut pe aici, asa ca iti spun: bine-ai venit!
      sa stii ca eu ma multumesc cu heitarii romani, de proasta calitate, ca-i mai bine decat sa am unu’ capitalist si destept :))

Lasă un răspuns

