cu zmeul


Dupa ce acum cativa ani m-am chinuit sa inalt un zmeu intr-o zi groaznic de friguroasa de primavara, m-am lasat de sportul asta. Intre timp mi-am dat seama ca de vina era zmeul si nu tehnica mea ireprosabila, asa ca am cumparat un alt obiect zburator. Unul cu Ariel :))

Ieri pentru ca batea vantul de te lua pe sus si nu prea imi ardea de plimbare, am propus sa iesim sa inaltam zmeul.
Poze a facut masculul, ca eu eram ocupata sa o ajut pe pumpkina, asa ca exista pe undeva si dovada cum ca POT, da?

Am ras, am fugit dupa pufulete care tot pleca in treaba lui fara sa se lase impresionat ca e cat un chistoc si ca ramane singur pe campul ala daca mai pleaca de langa noi, iar pumpkina a fost foarte fericita.
N-am stat mult pentru ca intr-adevar batea vantul foarte tare chiar daca nu era frig. Am plecat de-acolo ametiti si ranjiti. Bine, mai mult eu si pumpkina, masculii erau mai morocanosi, dar tot am ramas cu o senzatie de bine pentru tot restul serii.

Azi-dimineata ma gandeam ca ar trebui sa mai cumparam niste zmee, ca tare mi-a placut. Sau zmei? :))

3 responses to “cu zmeul

  1. Eu zic că zmee. Zmei e pentru răii ăia din basme.

  2. 🙂

Lasă un răspuns

