me happy


Am reusit sa-mi aflu parola de la unul din conturile de skype. Conturi de la care uitasem si id-ul si parola, noroc ca mi-am adus aminte ca mi-a zis masculul de unul dintre id-uri iar acum am si parola lui😀

Masculul raporteaza rosu la fatza si cu o privire de om terminat fizic si psihic, de cateva ori pe zi din Bucuresti. Cica-i cald. Eu n-am mai indraznit sa ma plang. La noi au fost vreo 20-22 de grade si mi s-a parut groaznic, mai ales ca e foarte multa umiditate in atmosfera si cum iesi din casa, zici ca te arunci in piscina.

Pufulakis face colti in continuare, pumpkina a mai luat un pic in greutate si s-a mai rotunjit un pic la fatza, ca ajunsese sa arate ca o plansa de anatomie.

Eu sunt happy happy, ca in cateva saptamani vine iar nea Costel si cu ocazia asta imi mai aduce el din carti, iar astazi masculul s-a dus si mi-a cumparat 3 perechi de pantofi.
:)) dap.  Am pus vestea despre carti inaintea celei despre pantofi, de unde se vede cat de bucuroasa sunt ca imi vin macar vreo 100 de bucati. De carti adica🙂

Ma intreb ce-o sa imi impacheteze masculul. Care oricum m-a anuntat ca daca ii mai zic o data de carti, le da foc, ca si-asa are pica pe ele. Telectual, ca ma-sa, ce sa zic..

13 responses to “me happy

  1. 🙂 Și eu mi-am adus o grămadă de cărți aici și mi-am mai și cumpărat o droaie după aia. Nu citesc destul că stau prea mult pe net, dar speranța moare ultima.😀

    Sper să primești cărțile care-ți plac cel mai mult.

    • si eu stau prea mult pe net😀
      mi-am dat seama ca seara cand sa ma bag la culcare, am o senzatie naspa cand inchid laptopul, de parca deconectarea de net ar fi ceva gen deconectarea de la un aparat medical.
      oi fi dependenta, maica :)) cu toate astea, sau tocmai din cauza asta de foarte multe ori il las naibii de laptop si prefer sa citesc.
      cat despre cartile din ro, din fericire sunt destul de sortate, adica nu prea am tampenii, dar nah.. sa vedem ce-mi aduce.

  2. Men! Ce i-ai facut ca vad ca ma lasa sa comentez?
    Asadar: cartile is unguresti sau de pocher?

    • multa lume se plange ca nu mai poate comenta, dar pe cuvant ca nu i-am facut nimic. wordpressu’ suge, face tot felul de experimente pe blogurile oamenilor…
      cartile sunt unguresti, iti dai seama :))

  3. eu am adus un numar de carti, mic, plangand dupa restul.
    Dupa un timp, am decis sa limitez aducerile. Asa ca acum cumpar carti in limba locala, sa ma ajute la integrare…

Lasă un răspuns

