tanti Blo


M-am apucat sa citesc  „the horse whisperer”, pe langa alte 2 carti. Cand sunt stresata nu pot citi o singura carte, trebuie sa citesc mai multe odata. „Middlemarch” si o colectie de nuvele englezesti sunt celelalte doua carti. De ce sunt stresata? Pentru ca se tot aduna facturile, pentru ca banii care intra nu acopera toate facturile, pentru ca vine septembrie si va trebui sa-l dau pe pufu la cresa.. pentru ca nu stiu cu ce bani o sa-l dau pe pufu la cresa..
2 puradei, unul la cresa unul la gradi, costa cam 500 euro/luna. 350 pufu, 150 pumpkina. Deci daca-mi gasesc un minijob unde sa-mi mananc sufletul, abia acopar costurile astea.

Nu se pune problema sa-l mai tin acasa pe pufos. Nu pentru ca as fi incapabila sa-l ingrijesc, ci pentru ca are nevoie de diversitate, are nevoie sa fie stimulat, trebuie sa socializeze si sa invete limba. Cred ca se va adapta repede, dar tot simt ca mi se rupe inima cand ma gandesc sa stau fara el atatea ore. 
Ok, pe de o parte rasuflu usurata ca macar cateva ore pe zi voi putea face chestii de oameni mari fara puradei agatati de gat, pe de alta parte, dupa cum spuneam: mi se rupe inima.
Mi se pare mic, si stiu ca asta e ultimul bebe al meu, pe care am ocazia sa-l strang in brate toata ziua si sa-l iubesc asa cum se iubesc bebelusii. 
Urmatorul (daca mai apuc) va fi un nepot sau o nepoata. Si mai e atat de mult pana atunci..  

Intre timp o sa fac 38 de ani. 38. Mi se pare enorm de mult. Imi aduc aminte ca acum 10 ani femeile de 38 de ani imi pareau „tanti”. Sunt si eu o tanti? Probabil ca da, desi ma amagesc cu gandul ca-s inca tanara, ca uite, nici nu am celulita pe copane, ca am curul ferm, ca nu-mi atarna pielea pe brate..dar ma mint. In esenta sunt totusi o tanti.

 

7 responses to “tanti Blo

  1. In situatia asta, eu zic sa-ti zici MILF :)))) E acelasi lucru, dar pare mai sexy. Si acu zece ani nu intrase in limbajul comun.

    • :)) parca aud prietenii pumpkinei strigand in fata balconului: tanti milf, o lasati pe pumpkina sa iasa la joaca? :))))))))))))))

  2. eu doar ce am avut intalnirea de 20 de ani de la absolvirea liceului si vreau sa zic ca am vazut niste pume bune pe acolo….
    noi eram mai prapaditi, ba o chelie, ba un cearcan pana la primul nasture, etc.

    • :)) eu am ratat intalnirea de 20 de ani, dar am vazut poze de la eveniment. si vreau sa-ti spun ca in afara de un prieten cu care am pastrat legatura mult dupa aia, n-am recunoscut pe nimeni. pur si simplu ma uitam ca proasta la poze, si nu-mi venea sa cred ca dintr-un liceu intreg, eu recunosc o singura persoana :)) ori sunt senila ori chiar s-au schimbat oamenii..

  3. Eh, dacă nu te simți tanti, nu ești.🙂 Tanti e o atitudine, nu o vârstă.

  4. Nu e nimic grav, crede-ma, atata timp cat esti sanatoasa, nimic nu-i grav, stiu ce zic ca deh! asa se vede de la ietatea mea:)

    • :)) tu imi pari atat de tanara, ca mereu raman uimita atunci cand imi aduc aminte ca basbuzucii tai sunt deja mari :*

Lasă un răspuns

