1euro/min la balci


Iar am vrut sa scriu o gramada de chestii si-am uitat. 

In fine. Nu-mi aduc aminte acum. 
Sambata am fost cu pumpkina la balci. Moaaamaaa, de trei ani de cand locuim aici, ma chinui sa gasesc un echivalent la kirchweih, si-acum l-am gasit : Balci.
 Noi am fost in timpul zilei, cat a dormit pufosul, asa ca era destul de pustiu.
Aceleasi baraci, aceleasi chestii care sa-ti zdrangane toate matzele in toate directiile, aceeasi mancare si cam aceeasi muzica. 

Ne-am urcat in roata mare, a pescuit pumpkina niste ratzuste de plastic, a mancat un langosh si s-au dus 10 euro. In mai putin de 10 minute.

Wtf? Am mai dat o tura printre baraci si ne-am dus la locul de joaca de alaturi. Acolo m-a incoltit un bosorog care se plangea ca-s rulotele astora cu balciul parcate pe acolo. Rulote care aratau impecabil. Curate, ingrijite, mai mare dragul sa te uiti la ele, chiar daca erau pline cu romani. 

Mosul incepuse sa spuna ca astia sunt tigani si ca de unde or fi venit? I-am zis ca tiganii provin din India, iar el a inceput sa-mi explice ca de fapt sunt romani si unguri, dar mai mult romani.

Stf, imi venea sa-i zic, dar pe urma poate-i veneau idei amoroase, asa ca l-am lasat sa bombane, am luat pumpkina de-o haripa si-am plecat. E mai interesant seara, ca vin formatii si canta, altfel.. aceeasi distractie nemteasca. Toata lumea cu berea in bot, iar copiii nesupravegheati alergand in toate partile si incercand cu frenezie sa-si rupa cat mai multe componente. 

Asa ca in afara de asta, n-am facut nimic interesant. 
Masculul s-a intors vineri din Ro, prajit de soare pe toata partea stanga din cauza ca a mers cu geamul deschis la masina, si ametit de cap. Zicea ca era sa moara de cald. Pai cred si eu, plecat de-aici unde la 22 de grade la soare ii e deja cald, la 42 la umbra. 
Cand imi povestea asa, cat de cald a fost in Bucuresti, mi-am adus aminte cum imi bagam capul sub robinetul de apa rece de cateva ori pe zi, pentru ca simteam ca-mi pleznesc creierii de caldura.

Asa ca-s fericita ca n-am mers si eu cu copiii, n-am fi facut altceva decat sa stam in casa in dreptul aparatului de aer conditionat.

Masculul mi-a cumparat pantofi. Care nu-mi vin. Pe care tre’ sa ii vand. Care mi se rupe sufletelul cand ma uit la ei si vad ca nu-mi vin. 
Las’ ca data viitoare comand si 37 si 38, ca sa fiu sigura :))

 

4 responses to “1euro/min la balci

  1. Da’ care era problema moșului? Ce, era un kirchweih românesc? Că mă gândesc că-l organizase primăria satului respectiv, nu au apărut niște rulete fără autorizație din senin. Sau?!

    Îmi pare rău de pantofi.😦 Și picioarele mele par să prefere 38 la balerini în ultima vreme (dar nu la restul încălțămintei – e ceva ocult!).

    Ți-a spus soțul tău ce cărți a împachetat?🙂

    • le-a impachetat pe toate🙂
      cat despre mosh.. aproape toti sunt mai mult sau mai putin dusi cu pluta, si toti „iubesc” adanc de tot romanii.
      habar n-am cat port de fapt la pantofi.. la balerini port 38, la restul 37 sau 38, depinde de calapod, asa ca atunci cand imi cumpara altcineva pantofi, e la ghici..

  2. madam, io zic sa-ti masori de-a dreptul talpa si cand il mai trimiti la cumparaturi de incaltari, sa-ti ia pupucii dupa lungime nu dupa marime😛 cea mai sigura metoda🙂

Lasă un răspuns

