mucenica Blo


Sunt atat de neagra, incat ieri in bus, uitandu-ma la indianca din fata mea, am constatat ca pielea ei este doar un pic mai inchisa ca a mea :)) E adevarat ca nu era foarte neagra, mai mult asa, creola, dar totusi..
Astazi m-a intrebat cineva daca sunt brazilianca, tot din acelasi motiv :))

N-am stat la plaja nici  macar 5 minute anul asta, dar m-a prins soarele iesind zilnic pe-afara, asa ca cel putin pe brate si pe fata sunt bronzata bine.

Azi am fost iar pe fuga. Azi-noapte pumpkina s-a trezit cu durere de glezna pe la 2. M-am dus la ea, i-am dat sirop, i-am umplut pernuta cu apa fierbinte, i-am facut biberon lui pufu, dupa care m-am culcat. Dormisem vreo 2 ore pana atunci. Pe la 3 am adormit, dar la 5 pufu a cerut din nou biberon, cred ca de fapt ii era sete. Nu s-a  mai culcat.
De dimineata am dus pumpkina la gradinita, am venit acasa si-am racait prin bucatarie, am bagat pufu la culcare ca era cam obosit, si-am asteptat sa ma sune masculul, sa-mi dea ok-ul pentru asigurarea masinii ca sa ma pot duce sa o inscriu.

Dupa ce a dus masina alor lui in Ro, a gasit un Twingo ieftin, asa ca l-am cumparat. Eu oricum vroiam o masina d-asta mica, sa consume putin si sa platim mai putin la asigurare, dar pana acum n-a fost chip sa il conving, ca cica o masina asa mica nu-i buna pentru familie. Right.
Pe la 12 fara un pic s-a trezit pufu, i-am dat sa manance in viteza, am alergat la gradinita sa culeg pumpkina, am fugit in statie la bus, dupa care m-am invartit pe stradute in orasul vecin cautand strada regelui nr 3.
Numa’ ca era strada celor 3 regi, nici nu ma mir ca n-am gasit-o pe harta.
Pe la 2 dupa pauza alora de la inregistrari auto, am reusit sa intru, sa dau actele, am fugit sa platesc suma de inscriere, am facut si placutele, iar pe la 2 jumate deja terminasem.

I-am dus pe pufosi in gradina botanica unde pumpkina a tot alergat pe sub aspersoare, am fugit sa prindem busul de 3 si 20 si minune: l-am prins! Mai bine nu-l prindeam.

In bus era un tip gras. Gras! Imens! Infernal de cald, putea a gras cu sosete flausate si pantofi de toamna, asa ca pana acasa era sa lesin si nu alta. Iar pufu m-a tocat marunt-maruntel cu labutele, jucand tontoroiul pe picioarele si pe burta mea. 
Busul evident ca nu oprea in statia de langa casa noastra, asa ca a trebuit sa cobor la o alta, si sa urc dealul pulii prin soare, de simteam ca ma scurg printre manerele carutului.
Exact cand sa ma scufund intr-un bine-meritat lesin si sa uit de caldura si de oboseala, si-a adus aminte pumpkina ca i-am promis ca mergem sa jucam ping-pong.
De nervi mi-am revenit imediat. I-am zis ca mergem, daca impinge ea carutul pana acasa. A declinat oferta mea generoasa, dar si-a adus aminte ca vrea la strand.
Cu un nou avant provenind din nervii mei tocati julien, am terminat de urcat prima si cea mai naspa portiune, si i-am explicat ca NU ma pot tara acasa si apoi la strand astazi.  

Dar maine e o noua zi. In care probabil ca va trebui sa-i duc sa se balaceasca, oricum e prea cald si turbeaza in casa, iar alternativa de a merge la locul de joaca e la fel de naspa. Ca acolo trebuie sa stau non-stop dupa pufulete care vrea sa se urce din mers in carusel si in leagane, sa-i scot nisipul si pietrele din gura si sa fiu atenta sa nu-si rupa gatul incercand sa arunce pietre „ploup” in firicelul de apa care strabate printr-un sant, un capat al locului de joaca. 

Deci da, abia astept sa vina septembrie, si desi stiu ca o sa-mi fie ingrozitor de greu sa-l las la cresa, cel putin cateva ore pe zi voi fi kinder-frei :D 
Nici nu-mi pot imagina cum e sa te duci la buda sa faci un dudu si nimeni sa nu-ti chiuie si sa-ti bata cu pumnisorii in usa, dar visez la momentul asta.

Pana atunci, lucrez in continuare la statutul de mama-mucenica.

6 responses to “mucenica Blo

  1. c’mon…capul sus! mai e doar un pic. pana una alta cauta in frigider niste gheata si cauta ceva tare de pus peste si join me la o clipa de liniste🙂

  2. haha, si eu fac pipi cu admiratori :)))) desi negociem de fiecare data.

    • cateodata reusesc sa-l conving ca nu se intampla nimic interesant acolo, si pleaca pentru 10 secunde. dar de obicei negocierile esueaza lamentabil, cu mine stand cu pantalonii in vine si incercand sa-l dezlipesc pe musiu de sifonul de la chiuveta sau de orice altceva i se pare interesant in clipa aia :))
      daca inchid usa e si mai rau, ca sta si bate si racneste pana deschid.

  3. o sa treaca si asta.
    Sper.
    Curand😀

Lasă un răspuns

