Chuckie


Acum cateva minute mi-am amintit brusc de filmul Chuckie. 
Pufu a venit din bucatarie si s-a oprit langa canapea. Nu-l vedeam decat de la piept in sus, peste bratul canapelei, dar zambea atat de frumos, incat m-a topit. Am zambit si eu. 
A iesit incetisor de dupa canapea, si cand am vazut ce tinea in maini, mi-a venit rau: doua cutite, cele mai ascutite, cutitele cu care tai si blatul mesei daca nu sunt atenta cand le folosesc.
M-am ridicat repede in timp ce el deja incerca sa fuga de mine. Abia am reusit sa i le smulg din manute fara sa se taie.

N-am idee cum Dumnezeu a ajuns pana unde le pusesem eu, adica pe blatul de la bucatarie, undeva departe de margine. In sertar nu le mai pot lasa, ca ajunge si acolo.

2 responses to “Chuckie

  1. vezi ca sunt niste chestii de plastic pe care le poti pune sa blochezi dulapurile si sertarele…inclusiv la ikea…

    • pentru dulapuri am cumparat. le deschide. o sa iau si pt sertare, dar cred ca o sa le poata deschide si pe alea. stie sa caute cheia, sa o bage in broasca si sa deschida sertarele de la birou.
      din punctul asta de vedere e foarte indemanatic :)) imi regleaza caloriferele, butoanele de la aragaz, robinetii prin baie, prizele..

Lasă un răspuns

