aratatorul italian si gelat


Pumpkina ieri privind un chelner italian, tanar, frumos si gelat: ce bine aratator este domnul asta! E chiar chipes!

Acuma zau daca-mi dau seama de unde stie ea cuvantul „chipes” pentru ca eu nu l-am folosit in viata mea, dar presupun ca din povestile audio romanesti. 
„Aratatoru’ ” i-a ramas numele chelnerului, iar pumpkina tot restul pranzului s-a ridicat de la masa si s-a dus pana la intrarea in restaurant, sa vada daca mai ploua afara, ca prin geamul sub care era asezata masa noastra, nu vedea bine :)) 

I-a aruncat priviri galese, si-a scuturat pletele, a ras tare, a chicotit, s-a pisicit ca o femeiusca. Eu muream de ras iar taxu’ pumpkinei vedea stele verzi de nervi :)))))) 

6 responses to “aratatorul italian si gelat

  1. Hihi, ce repede începe! 🙂

    Dar arătătorul a observat că era admirat?

    • aratatorul era atat de constient de faptul ca e chipes, ca i se parea normal sa se holbeze lumea la el :)) eu am stat cu spatele, pumpkina si taxu’ aveau privelistea sub ochi

  2. Meh, cât de chipeș poate fi un bărbat gelat?! Eu zic că era în eroare. 😀

  3. Era gay. Dar e prea devreme pentru pumpkina sa afle tristul adevar. 🙂

Lasă un răspuns

