Notă

la cresa


Astazi am fost la cresa cu pufulete, pentru ca era ziua in care noii copii puteau sa vada despre ce e vorba acolo. Majoritatea copiilor erau foarte ok, nu maraiau cerand atentia parintilor, iar pufulete s-a invartit pe acolo cu cate o jucarie mica in manute. Pana cand a umplut pampersul, plus pantalonii, asa ca a trebuit sa vizitam si baia. Cand a dat de chiuveta cu dush a inceput sa maraie ca vrea sa se joace cu apa.
Dupa ce l-am schimbat si l-am pus jos ca sa pot sterge urmele crimei, a dat drumul la apa in chiuveta si n-a mai vrut sa plece de-acolo.

Cu greu l-am dus inapoi in camera de joaca, unde s-a jucat ce s-a jucat, cu mici pauze pentru imbratisari, pana cand l-a dovedit toboganul. S-a lovit cu capul in toate componentele lui, incepand de la scara, continuand cu tunelul prin care trebuia sa treaca, apoi cu arcada care-i obliga pe copii sa se aseze cand vor sa-si dea drumul la vale.

Dupa care s-a apucat sa mazgaleasca niste hartii, dar hartiile dupa cum stie toata lumea, nu-s la fel de satisfacatoare ca mobila, peretii sau podeaua.

Cand am ajuns acasa,  a pus mana pe un creion si mi-a „scris” dulapurile prin bucatarie. N-am mai avut energie sa le curat in seara asta, plus ca maine trebuie sa-i dau de lucru, asa ca o sa il pun sa le stearga.

Cred ca o sa fie ok la cresa, desi imi fac griji si-s oarecum trista pentru ca o sa stau fara el.

4 responses to “la cresa

  1. asta e doar primul pas, urmeaza gradi, scoala, liceu, facultate, nevasta…o sa te bucuri de timpul liber si o sa uiti de remuscari…

    • da, dar la un anumit nivel o sa imi para intotdeauna rau pentru fiecare secunda pe care o petrec departe de ei. mamele astea-s ceva de groaza, stiu🙂

  2. offf, sper ca pe-acolo is altfel cresele decat aici…

Lasă un răspuns

