mananc si gem :))


Dupa ce acum cateva zile am distrus bunatate de capsuni incercand sa fac gem, ieri mi-am luat inima in dinti si am probat reteta Sabrinei pentru gem de caise.
Trebuia sa-l mai las un pic pe foc, probabil, dar mi-a fost teama ca il ard si pe asta, asa ca acum e cam moale. Asta nu m-a impiedicat sa mananc deja aproximativ o jumatate de borcan de 500g. Chifle si unt? De la nasu’ fara numar, fara numar….

Daca se mai potoleste un pic vantul si ploaia, ma duc si mai cumpar caise 😀

Ah, si gemul asta a fost facut printre picaturi, ca pufuletelui ii mai iese o masea si a trebuit sa-l plimb prin casa toata seara si aproape toata noaptea.

Ma duc sa mai pun niste gem..

8 responses to “mananc si gem :))

  1. yeeyy!! Ma bucur ca-ti place!

    • e senzational de bun! azi-dimineata in cele 3 minute cat m-am intersectat cu masculul prin bucatarie, i-am zis de vreo 6 ori cat de bun e gemul :))

  2. Vezi, poate pufului nu-i ies măsele, ci doar se preface de dragul siluetei tale. 😀

    • ar fi bine, dar ii ies 😦 are deja doua pe partea stanga, acum ii ies pe dreapta. apoi urmeaza caninii si pe urma celelalte patru masele :((

  3. la tura urmatoare testeaza – daca iti place evident – un bat de scortisoara in ea si niste cuisoare. este de aruncat cu cusma-n caini!

  4. sa vad cum le transport de la piata. Ultima data am avut o idee nastrushnica: le-am pus in rucsac. Nu stiu la ce mi-a fo mintea, ca nu am gandit-o. Si le-am aruncat pe toate, cand puteam sa le fac gem :)))

    • n-am mai gasit caise pt gem, dar planuiesc sa fac maine un tur al aprozarelor din zona, poate gasesc pe undeva. eu le-am adus acasa intr-o sacosa agatata pe manerul carutului. pana acasa le-a smotocit bine pufuletele, de-au ajuns aproape gem :))

Lasă un răspuns

