sambata


Am ajuns incredibil de lenesa. Nu mai scriu pentru ca nu-mi mai trece nimic prin cap :)) 
Adica imi trec doar chestii banale, gen hranit copiii, spalat, facut curat, cumparaturi etc. Caznice cum ar veni.
In oras este festival medieval, iar dupa-masa ii duc si eu pe puradei. N-am bani nici sa trec strada, ca de obicei, iar pumpkina o sa inceapa sa ceara diverse, dar sper sa se calmeze repede. Cel putin o sa fie muzica misto. 
Desi a plouat azi-noapte si azi-dimineata, e tot cald. Bine, nu ca ieri cand la 9 seara erau 33 de grade, dar totusi, destul cat sa transpiri imediat ce faci 3 pasi. 
N-am mai avut chef nici de citit, ceea ce e grav. Presupun ca-s un pic deprimata. 

Acum doua seri mi-era pofta rau de ciocolata si nu mai aveam prin casa. L-am sunat pe mascul si i-am zis sa cumpere, iar el mi-a zis ca are una prin masina. A venit cu ea flescaita, era lichida. Nu m-am gandit ca s-a alterat din cauza caldurii, asa ca am indesat-o in congelator un pic, dupa care am mancat-o. 
Peste noapte m-am trezit gemand de durere. Ma durea burta de simteam ca mor. Mi-am dat seama imediat care-i cauza, dar nah.. mi-am petrecut o parte din noapte pe buda, cu ochii carpiti de somn si bagandu-mi picioarele in capul meu prost. 
Ieri cand a fost asa cald, l-am lasat pe pufulete sa se joace in cadita pe balcon. Am pus eu niste saci de plastic acoperiti cu un prosop mare, ca sa nu-mi ude covorul, dar a reusit cumva sa faca ditamai balta. 
I-am confiscat cadita, am pus covorul la uscat peste balustrada, si mi-am petrecut restul zilei incercand sa supravietuiesc racnetelor celor 2 puradei care din cauza caldurii erau foarte nervosi. 
I-am indesat pe amandoi in cada cu apa calduta, si mi-am petrecut vreo 20 de minute raspunzandu-i pumpkinei care din 2 in 2 minute imi zicea ca pufulete mananca sapun, ca o calca pe picioare, ca trage de furtunul de la dus, ca deschide apa, ca ii da cu barcuta in cap, ca etc..
Dupa asta ea s-a inchis in camera vrand sa coloreze, iar pufulete a inceput sa bantuie prin casa in cautarea sora-sii, calcandu-ma pe mine pe nervi pentru ca tragea de toate alea prin bucatarie. Numai din masina de spalat vase l-am scos de vreo 5-6 ori, ca se urca pe usa si incerca sa intre inauntru.

Aseara m-am culcat devreme, pe la 11, iar azi-dimineata la 5 jumate cand s-a trezit pufulakis cerand lapte, eram fresh. 
Acum pufulicu’ doarme, pumpkina e la ziua lu’ var-su, la piscina, masculul e pe coclauri ca de obicei, iar eu ma uit cu groaza in jur. Ieri am aranjat toate jucariile pe caprarii, acum sunt iarasi gramezi in mijlocul sufrageriei. Da’ nici nu ma apuc sa le strang. Ar trebui sa termin de incarcat masina de vase si sa curat prin bucatarie, da’ nici asta nu cred ca voi face. 
O sa termin clatitele ramase de azi-dimineata, in timp ce-o sa ma uit la ceva stupid pe net. O sa ma bucur de picul asta de liniste atat cat pot, ca dupa ce se trezeste tarzan nu mai am sanse sa stau jos nici macar 5 minute, pana nu-l duc la culcare diseara. 

 

 

Lasă un răspuns

