mmmmhhhh


Tocmai am vazut „Magic Mike”, si in momentul asta ideile nu mi se prea formeaza in cuvinte. Mai degraba as putea sa le exprim prin onomatopee.. mmmmmmmmmmmmm…

Channing Tatummmmmmmm

L-am remarcat prima data acum vreo 6 ani in niste filme, si mi-am zis ca-i dragalas, dar cum nu-s chiar pedofila, n-am balit dupa el. Insa acum.. man, cum poate sa arate! Si culmea e ca omul nu-i chiar imbecil, dupa cum ai putea crede vazandu-i muschii. Mmmmmmmm… si curul ala perfect. PERFECT! N-am mai vazut un cur asa frumos de pe vremea lui Big D, un regretat ex, si-s doar vreo 17 ani de-atunci.
Fuck, I’m old.
Si ce daca, am voie sa visez cururi perfecte si trupuri musculoase in seara asta.

Noapte buna🙂

12 responses to “mmmmhhhh

  1. Făcătură, fotoșoape, efecte speciale, alea.
    Nu egzistă ce vezi tu.
    Whom are you gonna trust?
    Me, or your lying eyes?

  2. dadaaa! miam miam… :))

  3. Deci Channing Tatum este the ultimate eye-candy, and the cute guy can act, problema e ca nu prea ajunge sa primeasca roluri prea „adanci” din cauza „ambalajului”.
    L-am vazut intr-o groaza de filme proaste, dar a meritat :-)) m-as mai uita inca o data la ele…ce idee buna ar fi sa fac/em un fel de girls movie night in care sa vedem doar filme cu el si sa ne balosim acolo in legea noastra :-))
    (dreamy eyes 8->)

    • hei, sa stii ca o seara d-asta ar fi o idee geniala! ne uitam fiecare la acelasi film, dupa care impartasim impresii😀

  4. Pfoaaa… de fapt nu trebuie sa facem chestia asta while in the same room. Korekt! Da, m-as baga la asa ceva… dar era un grafic pe 9gag la stilul cat timp petreci alegand filmul, si cat il vezi efectiv…
    http://9gag.com/gag/4090800

    • 😀 pai venim cu propuneri, pe rand. deocamdata am fi doar noi doua, asa ca e mai usor :))
      da’ te rog mult sa propui filme cu gorgeousi, chiar daca filmele sunt proaste, sau cu batai. sau proaste si cu batai :))

  5. Pai hai sa incepem cu (si anume) cel despre care vorbeam, Tatummmmmm. Fac un mic studiu, si revin cu o propunere… ca deocamdata ma gandesc doar la Step Up (unde si-a intalnit sotia, pe Jenna) si She’s the One, un film prost pentru adolescenti, in care joaca alaturi de cum-o-cheama-pe-aia-care-o-juca-pe-vrajitoarea-pubera…. Amanda Bryne parca.
    Nu cred ca vreuna din aceste pelicule contin baloseala-time ca Magic Mike, dar na🙂 a si mai e un film tare romantic (so I’ve heard) cu Dear John…
    Atept fidbeac (iz fifti) despre propunerile date pe nepregatite. Si mai am idei, ca daca tot facem asta in mod organizat, sa ne lasam ceva interval, adica sa nu fie de pe o zi pe alta, si eventual poate ni se alatura lume (gen scrii o postare si se mai baga fete, sau ma rog, si baieti, nu discriminam, unii pot sa aprecieze nic looking guys :-D)

    • hmmm.. momentan sunt pana peste urechi intr-o faza „alb-negru”🙂 in care ma uit la filme cu Dean Martin sau Humphrey Bogart😀 asa ca n-as sti ce propuneri sa fac. spune tu un titlu al unui film care sa contina cel putin un gorgeous, si ma bag :))

Lasă un răspuns

