luni


Ieri seara pufulakis a mancat o bulina intreaga de culoare verde din acuarelele pumpkinei. O ora si ceva dupa aia tot mai facea clabuci verzi, desi l-am spalat cat de bine am putut.

Azi-dimineata eram ametita de somn cand i-am schimbat pampersul, si nu mai stiu daca facuse si pipi verde sau nu, dar cand l-am desfacut mai devreme pentru ca mirosea suspect, avea o chestie verde-verde in scutec. Nu stiam daca sa rad sau sa-mi fie mila de matzisoarele lui verzi. 
Acum incerc sa-l conving sa faca la olita, da’ nu vrea. Cred ca trebuie sa vorbesc cu masculul sa-l ia la niste sesiuni de pipileala, ca sa isi dea seama si pufosul la ce-i serveste cucul, ca doar n-o fi doar asa, ca sa se traga de el cand il prinde. 
L-am pus cu fundul pe olita, dar nu sta. I-am bagat cucul in olita si i-am facut pishhhhh, dar el a luat olita si a inceput sa se frece pe burta zicand pishhhh. 

Deocamdata sta in pantaloni si chiloti, ca era cam iritat la fund si n-am mai vrut sa ii pun scutec. Il mai las un pic sa i se aeriseasca bucutele si-l bag inapoi in pampers, ca n-am chef sa sterg balti de pe covor.

Altfel..am constatat ca mi-am pierdut cardul de asigurare. N-am idee pe unde ar putea fi, asa ca am sunat la Aok si le-am zis ca imi trebuie alt card. Numa’ ca din aprilie incoace, cardurile se fac doar cu poza. Alti bani, alta distractie.

Pumpkina e mucita toata, dupa sambata de la bazin, asa ca azi am dus-o la doctor. Mi-am pierdut vreo 2 ore pe acolo, ca de obicei. Plm. 

Ma duc sa indop piticii si sa incerc sa il culc pe pufos, care deocamdata se plimba cu bebelusul prin casa si din cand in cand il mai pune jos si-l apasa pe burta, ca sa chiraie ala. 

E abia pranzul, iar eu sunt sfarsita de oboseala. 

 

6 responses to “luni

  1. 🙂 Dă-i lubeniță să speli acuarela. Și cu ocazia asta puteți exersa din plin la oliță.😀

    • Sunt prosti pepenii aici😦 mie-mi plac foarte mult, dar de cand am venit, cred ca am mancat de 3 ori pepene in 3 ani. N-au niciun gust, n-au parfum, n-au dulceata.. e ca si cum ai roade carton umed.

  2. hihihi…noua ne placea lipiciul..lor acuarelele? ;))

    • moaaaaamaaa, mi-am adus aminte de lipiciul ala in pahar de plastic cu lingurita.. Pelikan cred ca-i zicea. parca-i simt si acum mirosul si gustul dulceag.. :)) ce ti-e si cu memoria asta olfactiva :))

  3. Carla a mancat inghetata albastra si a facut un caca verde de n-ai vazut in viata ta.

Lasă un răspuns

