luni partea a doua


Pufulete n-a vrut sa doarma nicicum. Imediat ce intram in dormitor cu el, incepea sa urle. Probabil ca maica-mea l-a tinut acolo in patut, desi i-am zis de enspe mii de ori ca eu nu-l pun in patut decat atunci cand il culc, nu-l las sa stea ca prostul intre gratii, doar ca sa ma lase pe mine in pace.

In fine. E ora 6, e treaz de la 6 dimineata, si tot cu urlete s-a dus spre dormitor. Sper sa reuseasca sa-l culce masculul, ca eu nu mai pot, sunt rupta de spate. A fost destul de smucit astazi, a vrut mult in brate asa ca acum ma doare peste tot. Nu-i chiar un pufulet, mai degraba un elefantel.

Ah, si mai devreme s-a urcat pe masuta din sufragerie si a inceput sa danseze. Inainte sa incepeti sa spuneti ca face ce vede prin casa, tin sa mentionez ca n-am dansat niciodata pe mese. Doar o singura data pe bar, in Twice, acum 11 ani, da’ nu se pune.

Lasă un răspuns

