Notă

A racit si pufu…


A racit si pufulakis. Azi-dimineata pe la 6 s-a trezit cu dureri de picioruse, muci si o stare proasta. L-am luat langa mine in pat si a stat acolo cuminte cateva minute, lipit cu spatele de mine. Doamne, cat de bucuroasa am fost ca a stat asa! Mi-e asa drag sa dorm cu ei, mai ales cu pufuletele mic, pentru ca pumpkina imi da picioare in gura si asta nu-i foarte fun, recunosc, chiar daca o iubesc asa mult si ma bucur de cate ori sta linistita (aproximativ 10 sec) si doarme la mine in brate. 
Dar pufosul nu-mi da picioare in gura, el se ghemotoceste langa mine, sau isi pune capul pe burta mea si sta acolo cumintel, iar mie-mi vine sa il strang tare-tare in brate, sa mi se deschida brusc epiderma si sa-l invaluie ca intr-un cocon, sa fie din nou parte din mine, iar eu sa-l pot proteja pentru totdeauna. 

Momentele in care o tin in brate pe pumpkina si respira linistita alunecand usor in somn, sunt cele mai senine, cele mai frumoase, sunt clipele in care eman iubire prin toti porii. 
Iar cand ii am pe amandoi langa mine dormind cumintei, sunt pur si simplu fericita. O stare primara, in care nu poti formula niciun gand, nicio idee, doar fericire pura, in care plutesc zambind pana la primul calcai in ficati aplicat miseleste de pumpkina. 
OK, dupa aia e putin mai complicat pentru ca trebuie sa fiu pe faza toata noaptea sa nu-mi rupa maxilarul cu genunchii si calcaiele, sau sa nu-l loveasca pe pufulete, dar totusi.. momentele alea de la inceputul serii, sunt minunate si merita.
Apropo de stilul de somn al pumpkinei: ea asa a dormit de cand era mica. Tin minte ca in Ro am ajuns la doctor cu dureri ingrozitoare de ficat, iar ala probabil a crezut ca-s batuta acasa, asa s-a uitat la mine. Dar adevarul este ca pumpkina are un talent deosebit sa-mi nimereasca organele sau dintii cu calcaiele si genunchii. Mi-e mila de viitorul ei sot :))))
De cate ori dormea intre mine si mascul, pe asta il pocnea fix in oo si in ochi, iar pe mine dupa cum spuneam: in dinti si ficat. 
Serios ca abia astept sa termine si pufulakis de facut colti, ca sa o aduc pe pumpkina mai des langa mine in pat. Mi-e drag sa o tin in brate cand doarme. Cred ca atunci o iubesc cel mai mult, pentru ca nu canta si nu vorbeste incontinuu :)))))

11 responses to “A racit si pufu…

  1. Cred că pumpkina o să se lase de sportul ăsta când mai creşte. Şi eu o maltratam pe maică-mea, dar de când am crescut nu s-a mai plâns nimeni de atentat la integritatea corporală.🙂

    • sper sa se lase mai repede, ca daca o tine asa pana la 13-14 ani, n-am sanse prea mari sa o mai tin in brate cand doarme😦
      faza cu copiii e ca atunci cand sunt mici ai da orice pentru 5 minute in care sa te lase in pace, apoi exact cand incepi sa te intelegi cu ei, intra in preadolescenta, apoi adolescenta si adio! abia pe la 20 de ani (daca ai noroc) incep sa vorbeasca din nou cu tine.

      • Păi oricum, nu cred c-o s-o poți ține în brațe nici până la 12 ani. În ritmul în cred cresc copiii acum, probabil la 10 ani va fi cât tine.😀

        Eu nu pot să-ți spun la ce vârstă m-am lăsat că o perioadă n-am avut martori – n-am mai dormit cu mami și nici nu începusem încă să dorm cu altcineva.

  2. Imi place mult cum scrii, ti-ai mai castigat un cititor infocat

  3. vorbeam despre asta cu prietena mea, care are 2 fete. Din ce vazusem, de pe la 5-6 ani ele se jucau singure, din ce in ce mai des. Cand aveau 7-8 (deja la scoala) incepusera sa o fugareasca pe mama care venea sa doarma cu ele. Nu mai era loc😀

  4. pe de-o parte ma bucura sa stiu ca sunt independenti, pe de alta.. nah. mama nebuna din mine vrea sa continue sa-i tina in brate🙂

Lasă un răspuns

