carliontzless


Gata, pufulete este acum carliontzless. Motul a fost taiat, si la fel si carliontii. Desi eu i-as mai fi lasat, sa fiu sincera, dar arata ciudat cu parul scurt in fata si carliontii aia moi si rasuciti in toate partile, atarnand pe ceafa.
Acum carliontii sunt indesati bine in cutia mea de bijuterii, iar pufulakis isi mai trece din cand in cand o mana prin par in cautarea elasticului cu care-i prindeam motzul, sa si-l dea jos. E foarte nedumerit de schimbare, asa ca se cauta si pe ceafa, acolo unde-si intindea fericit mancarea de pe maini sau de pe tacamuri.

Iarasi ma simt un pic ciudat. Mi-e teama ca devin o mama nebuna. La urma urmelor nu-s asa departe de varsta senilitatii, asa ca poate fi explicabil sentimentul de pierdere pe care l-am avut cand m-am trezit cu carliontii lui in mana. Imi venea sa plang. Inca o schimbare, inca o dovada ca pufulakis creste ca din apa, iar eu inca nu m-am saturat sa-l numesc bebelusul meu.
Ma surprind uneori ca-l mai strig „bebe” si nu pe nume, asa cum o faceam cand era mai mic, si mi-e drag sa-i spun asa, dar insist sa-l strig pe nume. Pentru ca el creste, e normal sa creasca si sa nu mai fie bebelus. De fapt nici nu mai e, de ceva vreme. Cam de cand a inceput sa alerge prin casa tragandu-se de puta, ma gandesc.
Doar eu raman intepenita in amintirea falcilor lui grase odihnindu-se pe obrazul meu.
Cu pumpkina a fost un pic diferit. Cu ea am putut petrece fiecare secunda din timpul meu, zi si noapte, am putut sa ma bucur de fiecare clipa cat a fost bebelus, cresterea ei n-am simtit-o atat de dureros. Era o progresie normala.
Cu pufu e asa pentru ca n-am avut niciodata timp doar pentru el. Intotdeauna au existat o gramada de alte lucruri pe care le aveam de facut si pumpkina care inca are nevoie de tone de atentie.

Peste o luna va merge la cresa, iar eu o sa ma simt ca o baba ramasa in mijlocul drumului, jefuita de banii de pensie.

7 responses to “carliontzless

  1. Macar o sa poti sa mai si dormi :))))

  2. 🙂 greu de crezut.. cat o sa fie el la cresa, eu merg la scoala

  3. S-o crezi tu că scapi așa ușor.
    Pedeapsa deabia începe.
    Distracția dîn pat… conduce la … [alea-alea]
    Las’că vezi tu!

    • stai ca nu pricep.
      1. care distractie? ca pufu a fost conceput fara sa ne distram facand asta :))
      2. la ce conduce?

  4. :))))))))) ce comparatii pot sa faci! Auzi, ca o baba jefuita de pensie… si da, o sa fie nitel sfasietor si pentru tine si pentru el(:

  5. mult succes in urmatorii 10 ani. Incepe sa fie autonom, si prima problema este pt noi,parintii, sa acceptam asta.

  6. Hai sanchi că nu v-ați distrat…
    Las’că știu io cum merge treaba.

    Vezi tu cum o să fie cu pufuleții la liceu.😀

Lasă un răspuns

