prima zi de tortura


Prima zi de vacanta a pumpkinei.. sunt lesinata dupa ce-a trebuit sa petrec cea mai mare parte a zilei in casa, cu cei doi pui de Tarzan. 
Afara a plouat incontinuu si-a fost cald, m-am simtit ca la Tropice cand am iesit de dimineata. Am ajuns acasa uda de sus pana jos, pentru ca ploua foarte fin, ma simteam ridicola cu umbrela in mana, plus ca eram deja transpirata toata asa ca ce mai conta un pic de ploaie?

Pufulakis imi aduce in continuare elastice de par cu care sa-i prind motzul, si pleaca foarte nedumerit cand ii spun ca nu mai are nevoie de motz :))
Astazi la un moment dat, cand pumpkina mea canta mai cu foc „la casetofon” iar pufu batea ritmic in ce apuca, m-am ascuns pe balcon, am zis ca poate ma lasa in pace 2 minute. Canci! 
Cand a vazut umflatul ca sunt pe balcon, si-a luat sticla de apa si-a golit-o pe covor, pe parchet, pe cutia puzzle-lui pe care il insirase prin sufragerie, si in cutia cu ciorapi si chiloti a lu’ taxu’. Bine ca s-a gandit mai intai sa imprastie tot continutul tot prin sufragerie, asa ca n-a avut de suferit decat o soseta neagra si prapadita.
Ah, si pe el. A 3-a oara pe ziua de azi a trebuit sa-l schimb pentru ca si-a turnat apa in san. 

Pumpkina inainte sa o apuce cantatul la casetofon, a urlat vreo ora pentru ca vroia nush’ ce plm de pix rosu, care-i lipsea din penar. 
Dar sa zic ce-i cu cantatul la casetofon: i-am luat la un moment dat, acum vreo 3 ani, un casetofon d-ala la care poate sa faca karaoke. Eh, pot sa spun cu mana pe inima ca a fost o actiune sinucigasa. Simt cum imi mor neuronii in chinuri de cate ori o apuca pe asta mica cantatul, dar n-am ce sa ii fac. 
Bine ca a futut telecomenzile de la wii, ca si acolo are microfon si de pe tv se aude mult mai tare. 

Daca dupa prima zi ma simt atat de daramata, nici nu vreau sa imi imaginez cum o sa fiu peste cateva saptamani, cand o sa incep scoala..

5 responses to “prima zi de tortura

  1. :)) exista optiunea scoate bateria VS taie firul :))

    • ar ajuta prea putin, poate sa cante foarte bine si fara microfon :))
      iar racnetele pe care le-ar scoate cand ar vedea ca nu mai functioneaza masinaria, ar face ca cei cativa decibeli in minus atunci cand canta fara amplificator, sa nu merite.

  2. Pana atunci poate devii imuna. Alta sansa n-ai :))

  3. si noi am pierdut baterii. Le-am pierdut!!!:D
    In rest, scot copilul afara. La maximum. Avem loc de joaca unde mergem, deja se stie cu copiii, si daca nu sunt alti copii – isi gaseste ocupatie si alearga alearga alearga.

    • si eu ii scot afara, dar inevitabil trebuie sa petrecem timp si-acasa.
      ieri dupa-masa cand i-am scos, statea sa ploua. am ajuns la locul de joaca si dupa vreo 20 de minute a inceput sa picure, sa ploua, sa bata vantul, dar ai mei erau de neclintit!
      asa ca am stat. ne-am jucat in ploaie vreo 10 minute, pana s-a oprit.

Lasă un răspuns

