FML


Pufulakis a invatat sa se dea singur pe tobogan!
Ieri am fost la locul de joaca, si pentru ca ma saturasem sa urc pe movila care duce sus la tobogan, l-am invatat sa se urce si sa se dea singur, iar eu l-am asteptat jos😀

Pufuletele a fost tare mandru urcand pieptis delusorul ala, apoi asezandu-se cu grija in fundulet si tinand manutele pe marginile toboganului, asa cum i-am spus. 
Eu doar trebuia sa am grija sa-l prind la sosire, si apoi sa-l indrept spre poteca, ca omul vroia sa o ia pieptis, pe o panta foarte abrupta :))

Pumpkina de vreo 3 zile o tot da cotita cand ii spun sa-si stranga jucariile din camera ei. 
Mai devreme l-am dus pe pufulete la culcare si am rugat-o sa se duca sa-si stranga jucariile, ca sa nu mai spuna ca o deranjeaza grasanul mic atunci cand incearca sa stranga. S-a dus? Jaja.. s-a frichinit pe usi pana cand i-a sarit astuia somnul. 
M-am enervat pentru ca as fi dormit si eu. Am avut o noapte de mega cacat, in care desi eram obosita, nu puteam sa dorm. Apoi cand am putut, s-a trezit pufosul pe la 2 si a stat treaz pana pe la 5. Eu n-am mai dormit, evident. 
Tinand cont de circumstante, ma mir ca n-am dus-o in beci pe numita pumpkina, sa ma lase naibii in pace macar 5 minute. M-am multumit sa ii spun ca pana nu termina de strans jucariile, nu iese din camera. 

Ce ziceam? :)))) cu 3 minute in urma i-am zis sa nu mai iasa pana nu termina de strans, acum bantuie prin casa si-mi explica cum ca a vazut un tantar mic in camera ei.

 

Lasă un răspuns

