un post foarte lung despre duminica mea


Pffff.. mana stanga ma doare in continuare, ba chiar a inceput sa urce spre umar. Nu-i funny deloc, mai ales cand ma trezesc in creierii noptii (de parca si asa dormeam prea mult) si nu mai pot adormi din cauza ca ma doare.
Si ca sa fie treaba-treaba, ca io asa fac, sunt atenta la detalii, am pierdut pe undeva cardul de asigurare de sanatate. Si fara ala nu ma consulta nimeni. Sau m-o consulta, dar habar n-am cat ar trebui sa platesc.

In fine, destul despre chestiile urate.

Ieri dimineata am impachetat-o pe pumpkina si ma pregateam sa o trimit cu taxu’ la zoo. Eu oricat m-as chinui sa ma motivez in directia asta, mi-e imposibil sa ajung acolo.  Animalele in custi nu-s chiar ceea ce as alege sa vad intr-o zi senina de vara. Sau in orice alta zi, de fapt.
Eh, si cum erau ei gata sa iasa pe usa iar pufu se tot invartea printre picioarele noastre, eu zic: hai, iesiti si voi mai repede, ca lu’ asta ii e somn. Pfoaaaa, atata i-a trebuit lu’ pufu! Odata a inceput sa zica „bvuuuum bvuuuum” si sa astepte la usa, sa plece si el. N-a fost chip sa-l iau de acolo. I-am explicat ca nu merg cu ei, si ca daca vrea sa mearga doar cu tati si cu s0r-sa. A dat hotarat din cap a „da”, si asta a fost.
Era obosit rau, pentru ca ieri s-a trezit la 5 dimineata, asa ca pe la 10 cand au plecat, ii cam picau ochii in gura. A si adormit de altfel in masina, vreo juma’ de ora.
Cand i-am vazut iesiti pe usa, am inceput sa ma invart prin casa.
Mai intai am incercat sa ma culc, ca si eu eram obosita rau, intre durerile de mana, gemetele lu’ pufu (ca ii iese un canin) si trezitul la 5 dimineata, am dormit cam 2,5-3 ore. Deci da, eram cam rupta in gura.
M-am latit bine in pat, am inchis ochii si am asteptat. Si am asteptat. Si am asteptat. Numai ca n-aveam stare. Pai o data la cincinal sunt si eu fara copii, pot sa fac ce vrea muschiu’ si eu dorm???

Ma dau jos, ma duc sa o anunt pe J despre marele eveniment live, si incep sa fac planuri. Sa fac curat si pe urma o baie in cada? Sa ma duc in orasul de langa, sa ma invart prin targ? Sa zac pur si simplu in mijlocul sufrageriei, pe covor, fara sa fac nimic?

Am dat cu aspiratorul, dupa care m-am decis: targ it iz!
Am sarit intr-o rochie, mi-am pus balerinii aia care acu’ 2 ani erau foarte dragalasi, si-am iesit pe usa.
In statie am observat ca am uitat sa ma epilez pe picioare. Aveam asa, o mica blanita, ca ultimele dati n-am mai bagat epilatorul, ci lama.
Bleah, dezgustator, mi-am spus eu in timp ce incercam sa-mi ascund gleznele zburlite pe sub bancheta busului. Pana sa cobor am uitat de problema, ca imi faceam planuri de genul: ma duc in targ, caut pantaloni de tavalit in zapada pt pufu, vad daca ma mai tenteaza ceva, dupa care bag o cafea buna la o terasa pe undeva, pana la 3 si un pic, atunci cand aveam bus de intoarcere. Ca nah, duminica fiind, circula mai rarut rata.

Bah si ajung acolo. Absolut imens targul. Bah, cand zic imens, inseamna ceva gen Vitan in zilele de glorie. Am luat-o si eu pe o margine, ca sa incerc sa mentin o directie cat de cat. N-am reusit sa vad tot ce aveau aia de vanzare, evident, insa din ce-am vazut, as fi plecat acasa cu o gramada.
Era targ de antichitati plus whateva’. Pe mine antichitatile alea m-au dat pe spate. Pai daca ma duc la tara la tataie, Dumnezeu sa-l ierte, si incarc acolo o duba de butoaie sparte, fac avere aici cu ele.
Mi-au placut insa niste candelabre, niste tablouri (mai precis ramele lor) si o bomboniera craquele, care parea de la mama ei si costa 80 de euro.
Fuji bre! Adica ce, nu pot sa mananc bomboane direct din punga? La banii astia ma umplu de gumibersi pe urmatorii 10 ani.

Am vazut multe chestii misto. Cred ca am o problema cu vechiturile. Bah, deci imi plac! Cred ca instinctul meu de vanator se mai manifesta doar in domeniul shoppingului, si cum bani de magazine nu am, bantui anticariatele si targurile.
Da’ cred ca problema e pur si simplu ca-mi plac lucrurile vechi. Tin minte ca dintotdeauna am fost fascinata de ele. De cate ori vedeam cate un magazin de antichitati, intram si ramaneam cate o ora uitandu-ma la inele, bratari, scaune, mese, ingerasi de ipsos si mai stiu eu ce :))

Dar divaghez. Pantalonii de tavalit in zapada pentru pufu nu-s antichitati, ba chiar arata impecabil, asa ca am investit cativa euro in fundul pampershit al grasului, cumparandu-i 3 perechi de pantaloni grosi.
Si daca in punctul asta zice careva ca-s nebuna de cumpar vara pantaloni de ski si jeansi captusiti, vreau sa spun doar ca intr-o frumoasa noapte de septembrie acu’ vreo 2-3 ani, au fost minus 10 grade si nici ziua n-a fost vreme de plaja. Deci da?

A fost destul de greu sa gasesc haine pe masura grasului, pentru ca majoritatea erau pentru fetite sau pentru bebelusi.
I-am mai cumparat si pumpkinei niste jeansi, ca are un stil de-ai macelari, ceva ce n-am vazut. Toti sunt rupti, pentru ca se arunca pur si simplu in genunchi pe jos. De la o vreme nu m-am mai stresat ca ii rupe la cateva saptamani dupa prima purtare, pur si simplu am lasat-o sa ii poarte asa, sa fie „cula” dupa cum zice ea, si am manipulat-o in directia rochitelor. Macar pe alea nu le mai rupe daca se tavaleste in patru labe pe jos.

In tot targul erau 2 tipe care vindeau haine masura 34. Doua tipe!
Ok, sunt sigura ca am trecut cu vederea o gramada de tarabe, dar din ce-am vazut, doar astea doua purtau masura mea.
Una avea chestii dragute dar nu m-au tentat peste masura. Haine am o gramada (chiar, ar trebui sa le mai sortez) asa ca m-am uitat doar pentru ca nah.. cum sa nu ma uit??
Am sfarsit prin a da o gramada de bani pe 2 rochii de toamna-iarna, dintre care una e absolut senzationala😀 (urmeaza poza cand oi reusi sa fac una), un pulover si o fusta scurta. Ah, si un palton. Da, stiu ca mai am inca 2, plus geci, da’ really.. paltonul a fost 1 euro, celelalte au fost scumpe (20 euro) chiar foarte scumpe tinand cont de preturile de targ, dar cred ca merita. Imi sta bestial cu ele😀

Dupa plimbarea prin targ, tocmai cand ma pregateam sa ma duc la o cafea cu sacosele dupa mine, ma suna masculul sa-mi spuna ca el nu mai poate, ca vine spre casa si ca ma ia si pe mine, ca eu mai aveam de asteptat o ora jumate la bus. Si stai maritzo in statie pe banca, si asteapta sa vina masculu’. Si astept, astept, astept… Incepusera sa-mi chioraie matzele de foame in ultimul hal. Il sun pe mascul. Asta nervos, cu genti, copii si carute dupa el, imi spune ca ma suna el, ca acu’ se indreapta spre masina.
Ca sa scurtez, ca il aud pe pufu maraind: am asteptat vreo ora si 40 de minute, timp in care mai aveam putin si muscam din banca de foame.

Masculu’ s-a purtat de parca era erou national, ca nah.. a fost prima data cand a plecat cu amandoi dupa el. Amuzata, l-am intrebat cum crede ca ma descurc eu, cand plec cu amandoi de acasa :)) A tacut din gura, da’ zau ca uneori imi vine sa-l pleznesc.

E cinci dimineata si tocmai mi-am dat seama ca am ratat ploaia de meteoriti. Cred ca am citit ceva despre asta zilele trecute.

E cinci dimineata intr-o zi de luni. Urmeaza 5 zile in care trebuie sa ma ocup cu entertainmentul pufosilor, dupa care wknd si pe urma scoalaaaaaaaa!!!!
Abia astept sa incep cursul, sa mai ies un pic din rutina asta cu copiii agatati de gat.
Mai am niste chestii de cumparat pentru septembrie, cand incepe pufu gradinita, dar sper sa reusesc sa le gasesc zilele astea, ca dupa ce incep scoala n-o sa mai am timp sa caut.

Ah, si mai sunt 7 zile pana implinesc 38 de ani😀
(38??? really??? wtf? unde au disparut ultimii 20 de ani? :))

12 responses to “un post foarte lung despre duminica mea

  1. sa iti fie de bine ziua! Si la mai mare, da?:)

  2. un palton cu 1 euro? cât de antic să fie la 1 euro, ha?
    (ăsta e un experiment, dacă se publică înseamnă că … se publică :))

  3. mda, deci m-ai pus să-mi fac altă parolă pentru wordpress, mă enervezi cu setările tale și cu paltonul tău de 1 euro😛

    • n-am facut mah nimic, in fara de faptul ca m-am dus in targ duminica :))
      si ca sa te enervezi de tot, o sa-ti spun ca o rochie ca aia neagra si misto, luata tot din targ duminica, bate cam spre 100 de euro in magazin😀

  4. deci, am nimerit și eu la un targ de genul asta si moooaa, ce mi-a mai placut; ce-i drept, d’astea extraterestre la 1 euro n-am avut norocul sa gasesc, dar pe multe chestii misto mi-as fi aruncat banii daca as fi fost cu vreo remorca sau ceva in gen dupa mine🙂

    • eu am noroc la d-astea „extraterestre”😀
      chiar ma gandeam zilele trecute ca as fi vrut sa-mi mai cumpar un palton. ca geci am o gramada, vroiam ceva mai feminin, asa. m-am uitat pe la reduceri dar n-am vazut nimic dragut. important e sa-ti doresti, zic eu🙂

  5. si „La multi multi multi ani!” pt 38!
    alles Gute zum Geburtstag!🙂

  6. „Being a mother is an attitude, not a biological relation.”
    Robert A. Heinlein – „Have Space Suit—Will Travel”

  7. frumos citat, da’ nu vad legatura cu postul.

Lasă un răspuns

