:D


Sunt bucuroasa ca incep scoala! Imi vine sa-mi cumpar caiete, stilouri si pixuri cu gel :))
Sper sa reusesc sa ies din casa imbracata si in altceva decat jeansi si jacheta. Si pe cuvant ca abia astept sa ma intreb „cu ce ma imbrac azi?” pentru ca dupa 3 ani de  pantaloni anti-futut prin casa si jeansi pe afara, chiar simt nevoia sa ma imbrac si eu omeneste.
In grupa cu mine o sa fie o tipa pe care am cunoscut-o atunci cand am dat testul, o tipa din Ghana. Cat am asteptat acolo cateva ore m-am tot holbat la ea, pentru ca e foarte foarte frumoasa, si la un moment dat i-am si zis-o. Barba-su (un francez uratel dar foarte indragostit de ea) mai aveam putin si exploda de mandrie :))
Mi-am dat seama ca sunt proaspat casatoriti dupa cum se comportau unul cu celalalt, si impresia mea este ca nici nu se prea cunosc. O fi o mireasa comandata pe internet, habar n-am, dar erau draguti impreuna.

Altfel ma astept sa fie plin de indieni si turci, ca astia erau prezenti la test. Din punct de vedere al socializarii, nu-mi prea fac sperante, ca n-am cu cine. Dar ma incanta ideea in sine, de a iesi din casa in fiecare zi, cu un scop precis: acela de a invata cat de cat sa ma exprim in germana.

Sunt nebuna? Probabil, ca nu cunosc prea multi oameni asa incantati sa mearga la scoala, dar pe cuvant ca mie-mi place. Imi placea si cand mergeam la facultate, chiar daca colegii si colegele erau in mare majoritate niste drone.

Mai sunt cateva zile, sau dupa cum ar spune pumpkina: mai dorm de 6 ori si pe urma ma duc la scoala😀

3 responses to “:D

  1. Ce fain! O să-ţi prindă bine o schimbare. Succes la învăţat germana!

  2. si mie mi-a placut la scoala. Chiar daca veneam dupa job, si acasa ma asteapta toate alea.
    Si am interactionat cu cat mai multa lume, si mi-a prins bine!

Lasă un răspuns

