la strand


Pumpkina a capatat culoarea unei gogosi prajite astazi la strand🙂
Azi-dimineata era frig, ca de obicei, insa pe la pranz deja se incalzise simtitor, o zi de balacit in apa mi s-a parut a fi cea mai buna solutie pentru maimutoii mei asa ca i-am impachetat imediat ce s-a trezit pufulakis pe la 1. Bine, „imediat” este un termen relativ atunci cand ai doi copii. Pe la 2 fara un sfert am reusit sa iesim pe usa.
Pumpkina a vrut sa care in noul ei troller cu barbie, cateva dintre lucrurile pentru plaja, iar eu am fost mai mult decat fericita ca a luat hotararea asta. Pentru ca geanta de plaja ar fi fost prea grea sa o agat pe carut, iar de carat, zau ca nu-mi suradea deloc. Chiar si asa, cu un prosop si patura usoara, din izopren mai putin, genta s-a mai usurat si-am putut sa o pun pe carut.
Am facut o oprire la magazin sa cumpar paine cu stafide, fructe si biscuiti pentru ei, inca un drum la banca (asta nu era pe traseu) ca sa scot bani de intrare, si pe la  2 jumate intram gloriosi pe poarta strandului.

Pumpkina si-a gasit imediat colegi de gradinita cu care sa se joace, iar eu m-am asezat pe cimentul de pe marginea bazinului si m-am uitat la pufu care timp de 4 ore a turnat apa din stropitoare intr-un pahar de plastic.
L-am scos la un moment dat din bazin pentru ca atunci cand am ajuns, i-am tras peste pampers un chilot de baie pentru bebelusi. Dar e inca mare pentru funduletul lui mic, asa ca s-a umflat pampersul ala si-l strangea rau. L-am lasat vreo jumatate de ora sa alerge in putza goala prin imprejurimi, timp in care i-am mai dat cate ceva sa manance.
I-am pus pana la urma pampersul special pentru bazin (ultimul din pacate) si l-am bagat din nou in apa.
In mod uimitor, desi am cam alergat dupa el atunci cand s-a hotarat sa linga toata apa din niste gauri ale unui capac de canal si tot fugea acolo cum il puneam jos, si desi a trebuit sa imping carutul la deal in timp ce pumpkina maraia ca o doare burta si picioarele, si ca trollerul se rasuceste, si ca ea nu mai poate, nu ma simt chiar terminata complet.

E mult mai relaxant sa merg cu ei la strand (desi nu e chiar langa casa), decat la piscina unde avem timp limitat si trebuie sa trag de ei sa-i dezbrac la venire, sa-i imbrac la plecare si intre timp sa stau cu ochii pe ceas. Ca sa nu mai zic ca e muuult mai ieftin. Pe o zi de strand am dat 4,5 euro, pe o ora la piscina am dat 8 euro acum cateva seri.

Ei s-au bucurat ca au putut sa se balaceasca mult, eu am fost fericita ca au ceva de facut si ca nu maraie incontinuu ca vor aia sau ailalta.

Chiar daca incep scoala saptamana viitoare, daca timpul tine cu noi, ii mai duc, acum ca au terminat astia de refacut straduta care duce spre strand, ca datile trecute am ocolit juma’ de oras sa ajung acolo cu ei.

Ah, si pentru ca inca nu am spalat vesnicul costum negru intreg, cu care merg la bazin, a trebuit sa-mi pun unul din alea de dinainte de pufu. Adica unul din doua piese. Din fata n-arat rau deloc, din profil sunt un pic cam durdulie pe burta si pe solduri, dar daca stau cu camasa pe mine (una alba si lunga din in, foarte subtire), arat chiar promitator :)))

A fost mai naspa spre sfarsit, cand pufu m-a umplut de apa si noroi, de-a trebuit sa flescaiesc de tot camasa sa scot pamantul de pe ea. Am stat doar in costum si-am supt burta cu stoicism vreo ora :)))) N-a contat prea mult, oricum a trebuit sa  ma aplec dupa pufu si m-am dat de gol. Ah, ca sa nu  mai zic ca de la cimentul ala zgrunturos, ma ustura si-acum fundul si am doua pete mari si purpurii pe buci. Deci am fost o viziune, nu alta :)))

Lasă un răspuns

