oboseli


Intre teme, recuperat ce-au invatat astia in primele 2 luni de scoala, racait casa si facut pe sclava pe langa pufosi, abia am avut timp sa ma scarpin, nu mai zic de altele. 
Tocmai mi-a trecut prin cap ca nu m-am mai uitat in oglinda de zile bune.. cred ca sprancenele mele mai au putin si se transforma din doua subtirele intr-una singura da’ zdravana. 
Azi toata sufrageria e cu fundul in sus, ramasa asa de ieri, ca ai mei cand se apuca de o treaba sunt hotarati si fac totul pana la capat. In loc sa ma apuc sa strang, m-am apucat sa probez combinatii de haine :)) 
Nu-s normala, zau, dar dimineata in general nu prea sunt in stare sa gandesc, e mai bine sa ma gandesc de dinainte la posibile combinatii. Hmm… cred ca ar fi o idee buna sa le pun frumos pe usa dormitorului, pe zile. Mai ales ca urasc sa calc, iar unele haine chiar ar avea nevoie. 
Acum in loc sa ma apuc sa racai prin casa, stau si o frec pe net. Am o lene in mineeeee… m-am culcat pe la 4 si ceva dimineata, pe motiv de pumpkina cu dureri de picioare si de cap si de pufu cu chef de discutii intre 1 si 4 si ceva dimineata. Culmea e ca el la 7 jumate a fost in picioare, gata de joaca. Eu la ora aia am dezlipit cu greu un ochi cu care m-am uitat urat la ei (ca intre timp si pumpkina incepuse sa bantuie prin casa) si mi-am tarat carcasa printre ramasite de biscuiti striviti pe covor, perne aruncate peste tot si cratite aduse in mijlocul sufrageriei, ca acolo ii place sa gateasca lu’ pufulakis. 
Acum am reusit sa-l indes pe micul monstrulet la culcare, pumpkina se joaca un joc cu Dora pe wii iar eu ma intreb daca sa ma indop cu ciocolata ca sa nu ma prabusesc pe aici, sau sa mai incerc cu inca o cafea. 
Am baut una mare si desi imi bate inima ca o toba africana, tot sfarsita ma simt. Ciocolata it iz, then.
Trebuie sa ma adun un pic, fiindca pana luni dimineata am de facut 4 teste. Si n-am de gand sa trisez, o sa mai arunc un ochi pe gramatica asta criminala, si pe urma oi mai vedea. 
Sunt chiar curioasa daca s-a spalat tipa care putzea la scoala :)) Dupa ce am luat-o deoparte si i-am explicat ca o rog mult de tot sa foloseasca un deodorant, ceva, sper din suflet ca i-a trecut prin cap sa se si spele inainte de deodorant. Asta daca intr-adevar si-o fi dat seama ca ne omoara pe toti. 19 oameni care sufera din cauza unei imputite.
Bleah. 
Ma duc sa scobesc dupa niste bounty sau twixuri prin bucatarie.

10 responses to “oboseli

  1. i-ai spus tipei sa se dea cu deodorant?? ce tare!!!! cum a reactionat?

    • :)) a zis „da, da” si a parut jenata. ar trebui sa fie, la halul in care miroase, cad si randunelele in zbor.

  2. io nush cum rezisti cu soamne din astea criminale, ca pe mine cand ma trezeste ala mare inainte de 7 jumate, sau noaptea ca isi pierde halalalt suzeta sau ceva, a doua zi nu-s buna de nimic

    • nici eu nu stiu cum rezist. aseara am stat si-am invatat pana pe la 11 jumate, cand s-a trezit piticania ca vrea lapte, si-a ramas treaz pana pe la 4 dimineata. fml.

  3. ahahahhahhahahaha treaba asta cu deodorantul mi s´a intimplat si mie cu un pusti de la popicarie. S´a finalizat in favoarea mea cu dusmanie pe viata.
    Asta neinsemnind ca a inceput sa se spele etiki ci s´a declarat timorat de diferenta de gabarit de vreo 50 de kg si a bagat medicale pin´a depasit limita legala🙂 got the message?😉
    Io cu gramatica am rezolvat destul de simplu: o ignor in toate cele patru limbi in care ma exprim fluent. cam la fel a zis si ephraim kishon” e simplu sa treci de problemele cu der, die, das;trebui numai sa´ ti tii consecvent gura”(citez aproximativ)

  4. spor la scoala!
    cum mai merge?

Lasă un răspuns

