free as a duck in hunting season


La scoala in primele zile ziceai ca-s varul Sandel, nu alta. Astia trecusera deja prin 2 luni de gramatica si vocabular, eu nu. Asa ca toata saptamana trecuta m-am chinuit sa recuperez din urma. In fiecare seara, pe langa temele din ziua respectiva mai faceam exercitii din primele module. Nu cred ca m-am culcat in vreo seara mai devreme de 1 noaptea.
Faza naspa e ca lui Pufulakis ii iese un canin, deci pe la 1-2 noaptea, cand ma indreptam eu cu pasi clatinati spre pat, el se trezea si nu mai vroia sa se culce decat pe la 4-5.
Misto pana aici, nu-i asa?
Aseara de exemplu m-am culcat pe la 11, dupa ce mi-am terminat temele. La 2, cucu’ pufosului s-a trezit. Pe la 4 pufosul a adormit, eu nu, ca intamplator aveam carcei d-aia in serie la ambele gambe. Am bagat urgent niste magneziu, dupa care  pe la 5, cand am reusit sa ma ridic de pe scaunul de bucatarie, m-am dus inapoi in pat.
La 7 m-am trezit, i-am mai mufat un biberon grasului si l-am lasat sa doarma.
Pe urma am trezit-o pe pumpkina, m-am invartit prin casa ca un coi vreo jumatate de ora, timp in care am reusit doar sa-mi dau cu niste crema pe fata. Cand a venit mama la 8 fara un sfert, eu eram in chiloti si sutien si tocmai imi intideam niste lavabila beige pe sub ochi.
Am dus pumpkina la gradi, m-am dus la scoala, era sa adorm la ore, am constatat ca mi-am uitat portofelul acasa deci bani de intors cu busul- nema, am cerut de la rusoaica din dreapta 3 euro si ea a deschis portofelul si mi-a zis cu regret ca n-are decat o hartie de 100 si una de 50. Sa-mi fut una! Deci eu zdrangan pusculita pumpkinei ca sa mai storc de-un intors de la scoala, si ea umbla cu atatia bani dupa ea. S-a uitat pana la urma si in compartimentul pentru maruntis, unde avea vreo 20 de euro in fise de cate 2.
Partea buna este ca am avut cu ce ma intoarce acasa, partea proasta este ca mi-au trecut prin cap niste ganduri tare urate cand am vazut cati bani avea in portofel. Nu, nu m-am gandit sa o jefuiesc, doar ca m-am enervat ca una care poarta 44 la picior si are mainile cat niste lopeti, are un huzband plin de bani, iar eu care port maximum 38 si am maini de copil de scoala primara, n-am. Huzband plin de bani adica.

In fine. Am ajus casa, m-am dus direct la gradinita sa o iau pe pumpkina, dar am mai avut de asteptat vreo 10 minute in picioare la usa, ca inca nu era 2. Pumpkina m-a anuntat senina ca ea vrea sa mai stea, sa vin sa o iau mai tarziu.
M-am tarat inapoi acasa, i-am dat liber mamei dupa ce mi-a povestit toate minunile pe care le-a facut pufuletele in lipsa mea, s-a trezit pufosul, mi-a dat cu ciorba in cap, mi-a intins tortellini pe ochelari, si-a pus smantana in cap si-a lins niste mustar de pe farfuria cu chiftele.
Dupa ce l-am curatat cat-de-cat, se facuse deja 4, timpul sa o iau pe pumpkina. Cum ieri i-am promis ca azi mergem in padure, am plecat de-acasa cu apa, biscuiti, palarii de soare si o cutie in care sa pune murele.
Pana la padure pumpkina a mers pe bicicleta, pufu in carut, iar eu am impins printr-un soare parjolitor mai sus-mentionatul carut.
Cand am ajuns acolo, l-am lasat pe pitic sa mearga pe jos, ca era umbra si bine. A adunat toate ghindele si pietricelele pe care le-a gasit in drum.
Am zis ca eram in padure? Ghici cate ghinde si cate pietricele poate gasi un copil mic pe un drum forestier? Daca s-a gandit cineva la numarul 2875848254257209, acela este castigatorul!
Am parcurs cam un km in mai mult de-o ora, ca stateam dupa maniacul mic, sa adune el tot.
Cand am ajuns acolo unde drumul se cracaneaza spre dreapta, am anuntat-o pe pumpkina ca ne intoarcem pe unde-am venit, pe partea cealalta ar fi trebuit sa facem vreo 3 km in plus ca sa mergem spre casa.
La intoarcere nu mai erau pietre si ghinde pe drum, deci am mers mai repede. Cand am ajuns la marginea padurii l-am indesat in carut si l-am lasat sa-si faca de cap cu bidonul de apa. N-a durat mult, si a vrut jos. De-acolo si pana acasa, sunt vreo 2-3 km, pe care i-a mers ba in fuga, ba mai impiedicat, ba uneori s-a si latit in mijlocul drumului ca fiind obosit i se mai inmuiau copanele.
Am mai facut o ora pe drum la intoarcere. La fix cat sa avem timp doar de spalat, mancat si indesat la culcare.

Abia acum mi-am dat seama: miracolul miracolelor- pumpkina nu s-a mai dat jos din pat sa-mi ceara una-alta sau sa-mi explice cum ca o vede pe vrajitoarea din alba-ca-zapada in fata ochilor! Cred ca era si ea obosita.

Din fericire eu am reusit sa-mi termin temele pentru astazi in timp ce asteptam busul si pe drum spre casa, ca astazi n-am avut asa multe, dupa ce ne-a omorat ieri.
Am zis ca in seara asta iau si eu o pauza si ma uit la un film sau citesc ceva, da’ uite ca m-am intins cu povestitul pe aici.

Ma duc sa mananc sau sa citesc sau sa imi fac masaj🙂

2 responses to “free as a duck in hunting season

  1. Deci… io zic să păstrezi astea… posturile, să le dai peste cap la ăia mici peste douăj de ani – să citescă suferințele tinerei mame nemasate.

    „…m-am enervat ca una care poarta 44 la picior si are mainile cat niste lopeti, are un huzband plin de bani, iar eu care port maximum 38 si am maini de copil de scoala primara, n-am. Huzband plin de bani …”

    Blegoo (gânditor) : „S-o bag p-aia cu ‘invidia e păcat că scrie și în biblie….’ ori p-aia cu ‘fii dreaq’ atentă la ce dorești, că poate te pricopsești’ ?
    Ia mai bine să tac dîn gură.🙂

Lasă un răspuns

