azi am mancat


In ultimele 2 saptamani jumate, am slabit 3 kile. Ieri in drum spre casa, m-am vazut intr-o vitrina mare si m-am oprit brusc: copanele mele s-au dus! Aveam si eu picioare, acum m-am uscat, tzatzele sunt si ele pe duca.. Si asta doar fiindca mi-a fost prea greata sa mai mananc la scoala sau cand ajungeam acasa.
Nu-i nimic, azi-dimineata am scris mare pe tabla ca in clasa pute si ca toata lumea trebuie sa se spele si sa-si dea cu deodorant. 
Mi-am schimbat si locul, m-am mutat langa geam, unde bate soarele ca la balamuc si nu merge oblonul exterior, dar macar pot deschide fereastra sa respir si nici nu pute asa rau. Nu mi-a mai fost asa rau, am putut sa mananc un iaurt la scoala, iar in drum spre casa mi s-a facut pofta de mancare chinezeasca. Intamplator in oras la noi este cel mai bun fast-food chinezesc din zona, evident ca n-am rezistat cand am auzit. A trebuit sa ma dau jos in centru si sa merg pe jos pana acasa prin soare, cocotata pe tocuri, dar a meritat. 
Am bagat la chicken chop suey in mine, de arat acum ca o somaleza :))
Dar sunt fericita ca am mancat! N-am de gand sa fac colacei pe burta, doar imi vreau copanele inapoi. 
 
Apropo de tarat pe tocuri: nu stiu de ce, dar am o doua perechi de incaltari cu toc – una super-sexy, una mai de toata ziua- care ma omoara, nu alta. Cand am cumparat perechea aia sexy, am tot purtat-o fara sa ma roada pe undeva. In sezonul urmator, a inceput sa ma roada la degetele mari, ca sunt pantofi cu peeptoe si fututa aia de margine vine exact peste pielea aia sensibila de sub unghie. La fel si sandalele cumparate anul trecut, alea in care mergeam cate 5-6 km fara probleme. Acum ma rod sub degetul mare si pe deasupra. Sunt plina de basici si n-am balerini, aia vechi s-au terfelit in ultimul hal, singura optiune ar fi flip-flopsii. Da’ si aia au o intarsie in pielea de pe talpa, si brusc anul asta au inceput sa ma usture talpile cand ii port. Anul trecut n-aveam nimic. 
Ori au luat-o razna picioarele mele, ori se intampla chestii cu incaltarile, ca din cate imi aduc aminte, pantofii vechi ar trebui sa fie mai comozi ca aia noi. 

Si ca sa termin tot cu mancarea: dupa ce am bagat zdravan pe la 2 jumate niste chinezarii, pe la 6 ma uitam la portiile ramase in frigider si-am zis ca ar mai merge o tura. Pufu s-a alaturat cu entuziasm, pumpkina a strambat din nas. Nu-i nimic, papa mami!

Seara a venit masculul cu propunerea sa eliminam orice urma de prajitura cu visine din frigider. M-am gandit din instinct la silueta si la mancatul la 10 seara, dar dupa aia mi-am adus aminte de picioare..
Sunt trista, daca incep sa arat ca o portocala pe scobitori? Daca nu reusesc sa mai rotunjesc un pic copanele, eu ce ma fac? 

 

10 responses to “azi am mancat

  1. „… daca incep sa arat ca o portocala pe scobitori? Daca nu reusesc sa mai rotunjesc un pic copanele… ”

    Faci masaj, ce dreaq’, trebe să te învăț io? :))

    Da, e o problemă, da’ alea dă la Holiud cum fac?
    Trebe că e o șmecherie undeva… nu poate să fie totul fotoșop.
    O fi de gimnastică?

    • :)) asa ma gandeam si eu, ca o fi de la gimnastica, da’ tu stii cati ani mi-au trebuit sa ajung sa am si eu picioarele un pic mai carnoase? gimnastica fac in fiecare zi, cand imping carutu’ la deal, si cand zic „la deal”, inseamna ca e ca si cum as urca pe la poalele muntelui.

  2. mers pe jos. Face muschi. Tocurile fac si gambe, model Hagi.

    • bai, voi n-ati inteles: eu am muschi! tocmai asta e problema, ca am ramas doar cu muschii, nu mai am carnita pe pulpe, doar muschi.

  3. meh..papucii daca nu ii porti se usuca..in cazul in care is din chele…si se contracta…ca umezeala de la picior face pielea sa se intinda si sa stea comod..

  4. Trebuia să scrii pe tablă că toată lumea trebuie să-și și schimbe bluzele în fiecare zi. Că probabil unii sunt mai grei de cap.🙂

    • lasa-ma ca numai cand ma gandesc la scoala ma apuca greata, din cauza mirosului. gandeste-te la o zi fierbinte de vara, si un tractorist venit de pe camp. cam asa pute.

Lasă un răspuns

