lamuriri


Hai ca vad ca lumea n-a priceput de ce-s eu trista: pentru ca mi-au slabit copanele, d-aia! Si problema mea este ca daca ma ingras, pun mai intai sunci pe burta, nu carnita pe copane.
Toata viata am avut o silueta silfida dintr-un singur motiv: daca ma ingras pun in partea de sus, si nu in partea de jos, pentru ca imi place sa merg pe jos, am niste muschi de alergatoare, da’ plm.. as fi vrut sa fie si picioarele mele un picut mai rotunde pe ici-pe-colo. Adica asa cum erau pana acum cateva saptamani.

Mi-a luat foarte mult timp sa ajung sa pastrez un pic de rotunjime pe pulpe si sa ma subtiez in partea de sus. Sincer nu mi se pare ca mai arat bine la 50 de kile. Stiu ca 3 kilograme in plus nu inseamna mare diferenta, dar eu am oasele grele, asa ca fiecare kilogram in plus sau in minus inseamna ca se vede.

Ma duc acum inapoi la gradinita sa incerc sa-l culc pe pufu. Am stat azi-dimineata aproape o ora cu el, l-am lasat acolo plangand in timp ce patrulam prin fata usii, pana mi-a zis educatoarea ca nu mai plange si ca sa ma duc acasa.
Sper din suflet sa fie cuminte si sa se culce, sa se obisnuiasca cu ideea de a dormi acolo.

Gata, fug!

Lasă un răspuns

