ain’t funny


Ce face omu’ cand n-are treaba? Isi fute articulatiile de la picior, aia face.

Azi-dimineata am cazut de pe o bordura si mi-am futut glezna stanga. Salvare, ghips, injectii in burta ca sa nu fac tromboza, vaccin antitetanic pentru ca mi-am futut oarecum si mana dreapta si m-am cam umplut de julituri, taxi si-acum acasa pe canapea cu cracii in sus.
Nu ca n-aveam nevoie de cateva zile de vacanta, dar sa-mi bag pula daca la genul asta de stat cu cracii in sus ma gandeam eu.
Cred ca dorintele mele ar trebui exprimate mai clar. Gen: sa ma aflu pe o plaja exotica, vremea sa fie frumoasa, fara furtuni, tsunami sau altele in genul asta, sa fie totul in ordine, sa fiu sanatoasa tun… etc..
Vad ca daca imi doresc doar o vacanta in care sa dorm si sa nu fac nimic, ma procopsesc cu glezne cat mingea de basket, cu injectii zilnice in burta si carje.
Ain’t funny!

13 responses to “ain’t funny

  1. insanatosire grabnica.
    Cat stai gipsata?

  2. Insanatosire rapida. Sa pui poze cu ghipsul sa dam semnaturi pe el.

    • bai, am vrut sa fac poza cu galma de la glezna, dar mi-a murit bateria ca am tot vb cu masculul :)) acuma e acoperita de gips, da’ pana joi ii fac poza sigur

  3. sooo sorry! lasa, pana se intoarce vremea pantofilor cu toc si peeptoe o sa fii ca noua! Imbratisari si sanatate!

    • multumesc🙂
      uite cine gandeste ca mine! sa stii ca astazi cand topaiam prin casa in carje, m-am gandit la un moment dat ca ma oftic ca n-o sa-mi mai pot purta pantofii aia noi, de toamna :)))
      probabil ca n-o sa mai ies din cizmele fara toc, ca in alea incap cu bandaje cu tot. da’ vorba ta, pana la peep-toe ma fac io bine!

  4. apăi tu pe plajă cazi și de pe cearșaf😀
    get well!

  5. dupa cum bine se zice „ai grija ce’ti doresti!”, parerea mea e sa lasi expresiile alea gen „sanatoasa tun” ca cine stie cum te trezesti data viitoare cu cracii’n sus si tunu … cine stie pe unde :)))

    numai bine la tine acolo, Blo!

  6. 😦 …

Lasă un răspuns

