in vacanta. cica.


Vad ca azi am inceput sa miros din ce in ce mai interesant. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie pana mi-or scoate astia gipsul, joia viitoare. Daca mi-l scot atunci..
Cred ca diseara o sa-l rog pe mascul sa ma indese in cada, ca nu mai rezist nici macar pana maine la fezandat.
Deocamdata sunt ok. Mi s-a umflat laba piciorului pentru ca (mi-a zis sor-mea) trebuie sa tin piciorul mai sus, asa ca acum stau oarecum in spagat cu cracul stang cocotat pe bratul canapelei plus patru perne, iar dreptul pe podea, ca sa tin laptopul pe el. Tot sor-mea mi-a facut si injectia in burta, dar ea are mana usoara, nu m-a durut prea tare.
Soacra-mea a trimis iar pachet cu pufuleti, eugenii si pateu. Masculul mi-a lasat niste dulciuri pe langa mine, printre care si o eugenie. Habar n-am de ce insist sa o rod. Are o crema grasa si gretoasa, biscuitele n-are niciun dumnezeu, dar daca tot am desfacut-o am zis sa incerc s-o mananc.
Imi vine sa musc peretii de plictiseala. N-am chef sa vad nimic, carti noi nu mai am decat pe Kobo- si ala are bateria descarcata, stau si frec netul aiurea.
Ce vacanta naspa! E mai rau decat daca mi-as fi dat toti banii pe bilete la mare in Mamaia, in iulie.

12 responses to “in vacanta. cica.

  1. pt picior imflamat, pune gheata, nasoala senzatia dar scade inflamatia. Daca nu scade, mergi la dr.
    cu eugeniile… nostlagii, ehe… pufuleti insa vreau si eu. Ii vreau eeeeu!!
    Pate: eu fac. Mai nou, fac mai mult, portionez, congelez. Scot cand nu am ce pune la micul dejun.

    uneori imi doresc un picior rupt, si 1 luna concediu. Sunt sigura ca va veni fix cand sa imi faca praf viata.

  2. Nimic nu este mai rau decat sa dai banii pe bilete la mare in iulie :))

  3. Se aproba Mamaia in unanimitate. :))

  4. pufuleti, eugenii alea alea, hai Blo ca tot raul e spre bine. pui copanele la loc, ca tot le plangeai de mila :))

    • :)) da, clar! si-mi tonifiez si burta aia invinetita de injectii, din cauza carjelor. daca n-arat ca Schwartzenigger pana joia viitoare, n-am facut nimic :))

  5. blo, zii mersi ca nu e miezul verii, cu temperaturi peste 40 de grade! Am avut mina (dreapta, evident!) in ghips in iulie. Nu pot sa-ti spun ce duhoare venea din strafundurile ghipsului si ce mincarimi ingrozitoare aveam. ma scarpinam cu o andrea, ca francezii de la curtea lui ludovic, care-si scarpinau paduchii de sb peruci cu „minute” speciale. Nu spun ca-i placut cu un picior in ghips, dar stii ca intotdeauna e poate mai rau🙂
    Deci, sa luam partea plina a paharului: e racoare, stai ca madam de recamier pe canapea, citesti, te plictisesti… te odihnesti. Sanatate!

    • eu am un betisor d-ala chinezesc cu care ma contorsionez in toate pozitiile sa ajung sa ma scarpin pe sub ghips :))
      fix ca madam de recamier stau :)))
      hai ca m-ai facut sa rad😀

  6. si eu stiu pe cineva care dupa 2 sapt si-a dat jos singura ghipsul. A zis ca prefera sa stea cu mana cuminte decat sa stea cu ghips. O inteleg de ce, haha.

    Andrele ai? eu ma scarpinam cu ele…. (am avut mana langa umar rupta, si am stat 4 saptamani cu bratul imobilizat de torace, deci imbracata jumatate in… ) pe la spate, prin fata, de jos in sus, etc. Nasol e ca nu gaseam andrelele alea lungi😀 Dupa 4 saptamani, cand mi-au dat jos „camsa de fortza „, simteam ca zbor. De fericire, cand dupa noua radiogragfie, mi-au zis ca gata, sunt vindecata, sa nu ma mai vada niciodata.

    • omg! nici nu vreau sa-mi inchipui prin ce ai trecut.. vezi? tu nu ti-ai dorit o vacanta, asa cum mi-am dorit eu, ca atunci iti rupeai si tu o falanga, o tarsiana ceva..🙂

      • aveam 15 ani. Singura tristete e ca nu am putut participa la olimpiada faza judet. Era iarna… am chiulit la ultima ora ( proful cica era beat intr-o crasma) si.. am cazut. De ziua mea.
        Concluzia la 15 ani: nu mai chiulesc.

        Cu mirosurile, nu imi aduc aminte. Usor nu a fost, sunt sigura:))) Imi aduc aminte ca aveam parul pana in talie, si ma rugam sa ma pieptene si impleteasca mama.

Lasă un răspuns

