blo balerina


Si acum sa trecem la chestii mai serioase, gen: cum baletez eu prin casa cu carjele   :))

e cam neclara poza, ca n-aveam echilibru

 

10 responses to “blo balerina

  1. doaaaamna, esti superrba!!!
    Asa soseta ai mai avut?

    • sunt numa’ buna de lacul lebedelor, right? :))
      acuma fac economie la spalat. port o pereche de ciorapi doua zile, ca ii iau pe rand, n-am nevoie de amandoi in acelasi timp :))

  2. esti numa buna de mersul piticului si saritura broscutelor…executate pe un picior!🙂

    • sa stii ca la ce echilibristica tre’ sa fac printre jucarii, sau incercand sa fac munci casnice, ce-ai mentionat tu e nimica toata🙂

  3. Bautura bat-o vina: din cauza ei n-ai echilibru…

  4. Balet de ghips in do minor. Carjele sunt arme in toata regula la cat de trainice sunt :))

    • eu le-am cam pus la indoiala trainicia, ca-s cam subtirele si cam scartie plasticul manerelor, cand ma las pe ele. sper sa ma tina pana m-oi face bine.
      deci nu pot sa cred!
      ma gandeam acum la momentul in care ma voi face bine si nu voi mai avea nevoie de carje, si stii ce mi-a trecut prin cap in aceeasi fractiune de secunda? iti spun eu: „pantofi cu toooooooc!”
      :)) sunt de groaza :)))) ma inspaimant pe mine insami uneori

      • Lasă că-i bine și cu pantofi cu toc (câtă vreme nu-ți sucești gleznele). Eu de când m-am mutat pe aici pe dealuri nu mai port decât fără toc, și nici așa nu-i bine. Din când în când trebuie să purtăm și pantofi mai șmecheri.🙂

        • si tu? eu abia dupa ce l-am nascut pe pufu am reinceput sa port tocuri, in ciuda dealurilor, da-i greu, tare greu la deal pe tocuri impingand la carut :))
          da’ oricum, toamna si iarna asta probabil ca nu voi putea sa port nimic in afara de cizme si adidasi. and that sux

Lasă un răspuns

