glezna, zi de nastere, mutat


Mi-au scos ghipsul astazi. Glezna mea arata ca un curcubeu psihedelic, in tonuri de galben-verzui-movuliu-albastrui si tot mai e umflata. Nu asa rau ca acum o saptamana, da’ pe bune ca nu-i ceva la care m-as uita daca as avea de ales.
Doctorul zicea sa imi iau un suport special pt glezna, care sa preia functia ligamentelor rupte, sa mai topai cateva zile in carje iar saptamana viitoare sa incerc sa merg cu smecheria aia pe picior. Cu aia tre’ sa stau si noaptea, ca sa imi stea labuta drept, sa se poata vindeca ligamentele. Suportul ala pentru glezna vine abia luni candva, or sa ma sune ei sa ma anunte. Pana atunci imi tin labuta  bandajata ca sa nu mi se balangane in toate partile, si am grija sa nu pun piciorul jos.
De injectii in burta inca n-am scapat, ca daca nu pasesc, e inca periculos. Mai ales ca trauma a fost destul de mare din moment ce piciorul meu a fost vanat o palma mai sus de glezna, glezna, calcai si laba pana la degete.
Am inceput sa arat ca o heroinomana nedeclarata, cu toata burta plina de intepaturi si pete galbui-violacee, dar plm..
Azi a venit sor-mea sa imi faca injectiile, si puradeii se uitau la ea. Pufu cand a vazut injectia a inceput sa maraie, pumpkina privea intens de dupa canapea si cred ca spera sa ma doara, dupa cum zambea. Am pastrat un zambet cu toti dintii, inclusiv ultimele masele in spate, si-am stat asa inca vreo 5 minute dupa injectie pentru ca am vrut sa le arat ca nu doare. Desi doare. DOARE!
Pufu n-a parut foarte convins de grimasa mea, s-a cocotat in bratele mele dupa care a inceput sa ma framante ca pe cozonaci, cu talpitele pe burta. N-am dat cu el de pamant, doar l-am tinut mai strans in brate si n-a mai avut cum sa joace tontoroiul pe vanataile mele.

Azi a fost ziua masculului, dar pentru ca i-am dat cadoul saptamana trecuta (ce fericita am fost ca am apucat sa i-l cumpar inainte sa devin invalida!!!), m-am trezit ca azi n-am ce sa ii dau. Am pus-o pe mama sa cumpere un tort, iar eu i-am dat un Gutschein de pe care isi poate alege diverse lucruri cum ar fi: masaj pe spate cu sau fara calcat in picioare, posibilitatea sa dau eu cu aspiratorul in toata casa, diverse servicii de natura sexuala si nu mai stiu ce, ca l-am scris cu cateva minute inainte sa ajunga el acasa :))
Ah, si e valabil doar pana pe 21.12.2012. Cand m-a intrebat de ce doar pana atunci, i-am zis ca pe 21 vine apocalipsa. Sau soacra-mea, una din ele o sa dea peste noi mai mult ca sigur :)))))
Am baut bere, am mancat pizza si tort, iar ametitii astia de masculu’ si frate-meu (ca a trecut pe la noi) au tot sarit peste balcon, in loc sa mai ocoleasca prin casa. Cred ca-mi merge buhul de curva printre vecini, de tot vad astia barbati sarind balustrada :))))))
Da’ lasa ca e bine, zic. Daca ma hotarasc vreodata sa-mi iau amant pana sa ne mutam aici, poa’ sa-i spuna oricine masculului ca peste balconul nostru sar barbati, ca o sa rada si-o sa ii raspunda ca stie😀

Mno, ce mai era? Ah, asa. Se pare ca mut blogul, ca wordpressu suge si nu mai lasa oamenii sa comenteze. Unde, cand si cum, o sa vad si eu zilele astea, ca-s doar spectator, stiti ca eu cu butoanele.. pas!
Am inteles ca o sa fie ceva, o redirectionare sau ceva de genul. Nu stiu io d-astea :)) Dojo este creierul operatiunii, ca altfel eu l-as fi lasat asa, sa zaca necomentat si necitit. Da’ ea cica merit mai mult decat &^^%$@# asta de wordpress.
Daca m-a laudat si mi-a suflat in coarne, evident ca am zis si eu: da, frate! Deci eu sunt absolut geniala, sunt cea mai buna scriitoare de vagoane din zona, si-s wortheda, da?
Sunt pe de-o parte magulita sa-mi dau seama ca cineva ca Dojo ma apreciaza indeajuns incat sa-si ia in carca toata treaba de mutat tot dintr-o parte in alta, hosting, domeniu si alte chestii despre care a zis ceva dar nu mai stiu ce, iar pe de alta parte ma sperie un pic ideea ca in felul asta poate ca o sa ma citeasca mai multa lume.
Eu scriu cum scriu si cand apuc sa o fac, pentru ca asa imi vine. Nu scriu pentru a fi citita, ci pentru ca imi vine sa scriu, iar cand nu-mi vine, o fac pentru ca sa nu uit lucruri.

Da’ ma rog, o sa ma anunte Dojo cand ce si cum, ca a incercat biata femeie sa imi explice ce si cum o sa faca da’ io n-am reusit sa ma concentrez asupra subiectului asa ca n-as sti sa va dau detalii.

Sa mai treceti pe la mine chiar daca ma mut, da?

9 responses to “glezna, zi de nastere, mutat

  1. Deci… bre!
    Șchiopîrlea! (preferata noastră care ești…)
    Uorpresu’… ca softuială… e f. bun – dacă nu îl folosești gratis – cam ca tine.
    Mutatu’… nu-i mare scofală… gen cam cum schimbi tu cîrja din stânga la dreapta.
    Să-i zici lu’ Dojolina să pună/facă ceva care să dea foruard de la numele vechi la ăla nou- știe ea ce și cum.
    Și mai lasă-ne cu vânâtăi galben-albăstrui – că nu suntem acilea la pronosticu’ vremii… vine taifunu’, vine aia și ailaltă – știm, cunoaștem – la mine acilea… se dă d-astea la fiece sezon.

    Mai spune de pufoși, lasă văicăreala mioritică.
    Ia, să auzim ce chestii mărețe ai mai realizat.
    …doi… trei… ȘI!🙂

    • ce chestii marete sa realizez domnule, ce chestii? io nu mai realizez nimic de cand sunt cu rotile in sus :))
      pufosii sunt bine. de-o saptamana il fugaresc pe mascul sa scoata gratiile de pe o parte de la patut, ca sa il pot tine in brate noaptea pe pufulete. acuma e destul de mare, stie sa se dea jos singur din pat, nu-mi mai e teama ca o sa cada.
      pumpkina urmeaza sa implineasca 6 ani duminica. ma tot uit la poze cu ea cand era mica, si nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul. ma uit si la poze cu mine cand era ea mica, si mi se pare ca am imbatranit ingrozitor in ultimii 6 ani.
      eh. cu asta imi ocup timpul. cu asta si cu temele la gramatica.

  2. clar…da tre sa dam party de casa noua, asa ca pune si baga glezna rapid in reparatii, da?
    Hugs de la Brasov!

  3. asa e cum zice dush, trebe sa dai petrecere de casa noua! N-o sa te punem sa dansezi, ca o sa fii convalescenta, da’ tooooooooooooort asteptam! :))
    pina atunci, sanatate maxima, si scrie! ca ne place ce iese din tastele tale🙂

    • multumesc🙂
      iti spun sincer ca ieri am fost un pic socata sa aud ca oamenilor le place cum scriu. mai ales ca nu povestesc mare lucru pe blog🙂
      dar apreciez faptul ca intrati aici si ca sunteti draguti. big hug pentru toata lumea!

  4. da, blo, ar fi misto sa ne-ntilnim o data! super ideea! cind ajungi in tara…

  5. Ce fel de injectii fci de dor asa? moldamin?

Lasă un răspuns

