despre oameni tampiti pe care-i fute grija


De ce cand le spun oamenilor ca NU mai vreau inca un copil, se uita la mine ranjind cu sadism si-mi spun:” ei, na! zici tu acuma, dar mai incolo…”?
Mai incolo ce? O sa fac transplant de creier, sau ce?

De ce daca n-ai niciun copil si ai trecut de 25 de ani lumea se uita chioras la tine si te intreaba insistent cand te apuci sa faci unul?
Uite-acum, stai sa-mi dau chilotii jos si sa-mi chem prietenul mai aproape!

De ce imediat dupa ce ai nascut prima progenitura, lumea te intreaba: ei, si cand urmeaza al doilea?
Ete chiar acum, stai sa imi scoata astia firele operatiei, si ma apuc imediat la lucrez la al doilea!

De ce dupa ce ai facut si-al doilea copil, imediat dupa aia urmeaza aceeasi intrebare cretina de mai sus?

Cred ca nedumerirea mea ar putea fi rezumata la urmatoarea intrebare: de ce-i fute pe toti grija cati copii urmeaza sa fac, cand si cu cine?

Si pe bune, la modul general, intrebarile astea devin din ce in ce mai insistente pe masura ce treci de 25 de ani si te indrepti vertiginos spre 30. Daca ai trecut de 30 si n-ai plozi, e vai si-amar de viata ta.

Ah, ca sa nu mai spun ca daca nu esti casatorit/a e aceeasi poveste. Daca-ti da cumva prin cap sa faci un plod si sa nu te casatoresti (asa cum am facut eu), or sa arunce cu apa sfintita dupa tine si-or sa-si scuipe in san cand te vad.
Eu m-am maritat doar pentru ca am plecat din tara. Altfel as fi trait si acum in pacat, fara probleme :)) Vorba vine, ca si acum traiesc in pacat, nu-s maritata regulamentar la biserica ci doar la primarie.

Mea culpa, sunt o pacatoasa! Voi sa nu faceti ca mine, voi sa va casatoriti cat mai devreme si sa faceti 10 copii, nu luati exemplu negativ de la mine, da?

 

14 responses to “despre oameni tampiti pe care-i fute grija

  1. Raspunsul la intrebarile astea stupide e: „doar mama prostilor e mereu gravida”.

    • hmm, numaru’ de prosti pe cap de locuitor s-a inmultit ingrijorator. sa-i dam o pilula ceva, poate nu se mai inmulteste asa, ma gandesc :))

  2. Prima intrebare stupida apare mai devreme cand nu esti casatorit/maritata „voi cand faceti nunta, nu este pacat sa stati asa daca tot va iubiti? Daca stati asa va raciti” parca suntem placinte, ne sleim su facem mucegai :)). De alergia intrebarilor cu matritatul copiilor nu mai zic. Cand aud intrebarea imi vine sa vars instant.

    • ah, daaaa, si „boala lunga moarte sigura” :)) asta am auzit-o eu dupa vreo 2 ani de relatie, timp in care n-am dat semne ca as vrea sa ma marit :))))))

  3. cand aveam 15-16 ani, au inceput intrebarile: si tu cand te mariti. Presiunea era cu atat mai mare, cu cat verisoarele mai mici, spuneau: Cleo e prima (adica eu). Aveam un raspuns magnific (asa credeam): ma marit dupa ce imi iau casa mea si dupa ce fac un copil. Toate babele/matusele radeau.
    Ghici cand m-am casatorit? In luna a 7a de sarcina :)))))) . Si da, imi cumparasem garsoniera. A mea. Nu ca as fi planuit sa iasa asa dar… ai grija ce iti doresti.

    Asa ca la babele care isi dau cu parerea, raspunsul este: cand imi cumpar casa/achit de platit creditul la casa.

    • :)) pai eu nu mi-am dorit sa ma marit si nici n-am zis cuiva vreodata ca as avea aspiratii d-astea :)))))
      dar s-a intamplat sa ma marit, nah! si-acu’ ce sa fac? :))

  4. io-i intreb „frate nu te fute sotul/bf-ul, etc de te fute grija in asa hal? hai ca ma duc sa iti fac rost de ceva sa te rezolvi” si da…am 31 si singura :))

    • :)) esti moarta in ochii societatii! esti o anti-sociala, un element daunator! ce-i aia sa fii independenta si sa ti se para ok asta? :))

  5. Serios? Dar oamenii care te întreabă câți copii au de-s așa dezinvolți? Că-n România nu prea mai face nimeni trei.

    Na, probabil că nu știu ce să spună să facă și ei conversație și de aia pun întrebări tâmpite.

    • eu cred ca-s pur si simplu sadici. le place cum arat cand imi creste brusc tensiunea si mi se sparg vinisoare in albul ochilor, ca-n desene animate :))

  6. hehe, cu trecerea timpului intrebarea nu dispare, se transforma; in cazul maica-mii, care are 60+, intrebarea pe care o primeste este „si de ce n-ai mai facut inca unul?” :))

Lasă un comentariu