lalaiala


Mamaaa, ce-mi mai place sa frec duda!
De azi-dimineata si pana acum ar fi trebuit sa termin ce-am avut de invatat, si sa-mi fi facut temele la zi. In loc de asta eu frec netul. Ba ca stai ca n-am verificat nush’ ce cont de mail, ba ca mai caut apartament, ba ca uite: a aparut ultimul episod din „how I met your mother” si nu poa’ sa mai astepte pana termin temele, trebuie vazut acum- imediat..

Dupa cum ziceam. O frec.

Dar gata. Ma apuc de teme.

😦

Vroiam doar sa mai zic ca maine ma duc sa imi verifice piciorul. Si ca abia astept sa scap de ghips.

Ummmm… aaaaa… rahat. Chiar tre’ sa ma apuc de teme.
:((

6 responses to “lalaiala

  1. Numa’ sa nu descopere ca ti-au ghipsat din greseala picioru’ alalalt.

  2. 🙂 Exact ce-am făcut eu aseară în loc de curățenie (pe care totuși am terminat-o pe la 2 noaptea – doar azi am musafiri).

    Sper că piciorul va trece cu brio de verificări! 😀

Lasă un comentariu