cald


Cald rau. Azi-dimineata dupa ce a plecat masculul spre Ro, m-am apucat sa racai casa, ca toata saptamana n-am facut mai nimic.
Dupa ce-am terminat (mi-a luat vreo 2 ore), am pregatit pranzul pentru pufosi, dupa care l-am culcat pe pufulete iar apoi am jucat carti cu pumpkina alte vreo 2 ore pana s-a trezit frac-su.
Hranit copiii again, fugarit pufosul prin casa pana l-am prins si i-am schimbat pampersul, facut bagaje, plecat la strand. Se facuse deja 5 cand am plecat, dar tot era o caldura scorojitoare.
N-am apucat sa stam prea mult, pentru ca s-au adunat norii si s-au pregatit de furtuna, asa ca ne-am trambalat inapoi spre casa vreo ora si ceva mai tarziu. Unde ne-am bagat la dush, am hranit din nou puradeii, am zis poveste, m-am pufulit cu pumpkina, iar acum finally am apucat sa stau jos.
Imi place cand e cald, dar nu chiar in halul asta. De acasa si pana la strand am zis ca ma prabusesc, de la strand pana acasa, la fel, pentru ca desi se intunecase si se auzeau tunete infundate, tot era cald.

Masculul tocmai a traversat Austria, si cica acolo au fost 38 de grade. Cred ca au stat aia numai in beci :))

Aici e beach party pe strand, asa ca asta plus caldura, a facut ca toata populatia care se poate deplasa, sa se duca la strand. Nici n-am mai intrat cu carutul, ca n-aveam pe unde sa-l mai manevrez si pe ala, l-am lasat la intrare cu bicicleta pumpkinei. 
Intr-un moment de lipsa de geniu, am lasat carutul chiar la intrarea pe aleea care duce spre strand, asa ca restul drumului l-am facut cu pufosul in brate (nu i-am mai luat sandalele, deci pe jos nu putea merge) dupa care am asteptat vreo juma’ de ora la o coada imensa. Imensa! Cred ca erau mai mult de 50 de persoane in fata noastra asteptand sa intre. Tot cu pufosul in brate am asteptat, asa ca am avut timp destul sa-mi dau cateva palme peste freza pentru ideea de-a lasa carutul asa departe. 

Maine dimineata mergem in targ, unde pumpkina iar o sa vrea bijuterii pe care le arunca apoi intr-un colt pe undeva si uita de ele, apoi daca vremea e frumoasa, din nou la strand. Urasc strandul!

Cand eram mica, tin minte ca eram disperata sa merg. Acum cu doi copii dupa mine vad numai microbi in apa aia, ma umplu de spume plozii care vin si-mi trag cu pistolul cu apa fix in ochi, sau dupa caz, in fix in ochii pufuletelui,  parintii care fumeaza langa bazin, ma doare gatul de la cat ma uit dupa pumpkina sa nu pateasca ceva in timp ce ea ricoseaza ca o biluta intre un capat si celalalt al bazinului plus turele de rigoare in jurul lui, pe scurt: e un cosmar. 

De cate ori am fost la strand in ultimii ani, n-am apucat sa intru niciodata in apa, pentru ca in bazinele mari apa e prea rece si nu pot baga copiii, iar singuri pe patura n-am cum sa ii las. Asa ca ma coc in suc propriu alergand incoace si incolo cand dupa unul cand dupa altul. 

Vreau la mare! Sa le pun o piscina d-aia mica, gonflabila la umbra, sa stea acolo sa manance nisip sau sa faca „prajituri”, iar eu sa stau in apa si sa ma uit cu drag la ei, de-acolo. 
Daca prin vreun miracol (eu nu incetez sa sper, totusi!) voi reusi sa ajung la mare in toamna asta, cred ca o sa stau zi si noapte numai in apa :)))) 

4 responses to “cald

  1. Daca nu ai pretentia sa fi servita si sa iti fie schimbate asternuturile si prosoapele, poti sa incerci Bibione (Italia). Este o statiune preferata de familii si pensionari, cu o plaja lunga si lata. Fiecara apartament are pe plaja 2 sezlonguri si o umbreluta (sunt in pretul apartamentului). Ai in apropiere magazine si restaurante destul de ieftine ca sa nu muriti de foame.
    Daca nu rezervi nimic in plus de acolo, ci duci de acasa cearceaf, fata de perna si plapuma, pat de voiaj pentru pitic, apartamentul te poate costa 300 euro pentru 7 nopti pentru toti, iar pe mancare (ai tot ce trebuie ca sa o pregatesti acolo) dai maxim 200 (daca mergeti zilnic la un restaurant seara).
    Nu mai pot sa gandesc cu monstrulicul meu curios pe langa mine. Ma duc sa il distrez.
    Pupicei.

  2. suna f. bine marea aia!

Lasă un comentariu