caznice


Ma laud cu cozonacii facuti de masculu’

Pufoasa a ales vopseaua de oua. Am mai zis ca-i cu sclipici, ce n-am zis da’ scrie in prospect, este ca ouale se vopsesc fierbinti. In palma. Adica pui manusi de plastic, pui vopseaua fierbinte si ea in palma, dupa care incepi sa smotocesti oul fierbinte. Mare miracol ca am reusit sa le vopsim si n-am dat cu ele de pereti!
In fine, ceea ce speram eu sa iasa rosu e de fapt roz exact asa cum arata in poza de pe cutie. Pumpkina a pus pe ele fluturasi, inimioare si floricele sclipicioase, evident, plus sclipici movuliu (da’ nu se vede in poze), plus sclipiciul argintiu venit odata cu vopseaua de oua.
Singurul ou rosu, a fost facut de pumpkina la gradinita si-a venit cu el acasa zilele trecute.

Noi miel nu  mancam asa ca nu ne stresam cu friptane si droburi. Cand am iesit din bucatarie acum juma’ de ora, masculu’ pusese iar ceva la fiert, dar n-am mai intrebat ce face. E in vrie, gateste de parca are de hranit o armata :))

Adevarul este ca ieri a facut niste pui cu ierburi, foarte foarte bun, am ras aproape totul de una singura, plus cartofii plus mujdeiul. Numai cand ma gandesc la asta mi se face iar foame. Oh, e pranzul, normal ca-mi chitaie stomacul 😀

11 responses to “caznice

  1. Hahhahhahhaha bun baiat!
    mie mi´a fost lene sa mai fac cozonac. Da´am vopsit niste oaoa, asa traditional in foi de ceapa rosie, le´am lipit si niste buruieni, am sacrificat un dress de´al consoartei, si au iesit destul de ok. Fetele mele le´au facut cum zici tu, in niste cutii au pus un fel de granule de plastic, peste vopseaua, porma oul si le´au hitzinat un pic; arata haios, mai ales ca poti sa combini culorile. Sarbatori fericite, s´auzim numa´de bine!

  2. Sa stii ca m-am uitat bineee cu lupa, a facut treaba buna, merita felicitari!:)
    Paste luminos si tihnit, draga Blo!

    • 😀 datul cu sclipice a fost treaba pumpkinei 🙂 eu doar mi-am ars degetele mazgalind ouale cu vopsea.
      Paste fericit si tie, draga Scaietina 🙂

  3. Paste fericit, Blo !

  4. Adevarat a inviat ! 🙂

  5. Merry Christmas .. ahh .. Happy Easter 🙂

    Las’ ca-i bine sa ai asa mascul, si tu care-l tot barfeai ca-i asa si pe dincolo … abia astept si io sa vina pufarinul al mic, sa-l vedem.

    Ai grija de tine 😉

    • pai masculul am mai zis ca e retardat din pdv emotional :)) stai linistita, asta nu s-a schimbat. daca mi-as pune mintea cu el, asa i-as frige niste tigai d-alea cu fund dublu peste mutra…
      asta nu inseamna ca nu stie sa gateasca sau ca nu e foarte bun in jobul lui :))

      si eu il astept cu nerabdare pe pufarin. s-ar putea sa vina exact pe 3, cum l-au programat astia, ca deh.. e produs in De, asa ca daca oamenii au zis ca-l asteapta pe 3, atunci cum sa vina mai devreme?? 😀

      Pastele a trecut deja, zic si eu doar: adevarat a-nviat! 😀

  6. Si eu am facut ouale cu vopsea neamteasca (pastile). Arata de parc-ar fi stat doua zile-n ploaie ale mele…

Lasă un comentariu