Daily Archives: 01/08/2011

cu frigideru’ la control


:)) am vazut la Dollo articolul despre ce-are in frigider si m-a amuzat ideea.
Am deschis usa la frigider, am facut poza.

Dupa care mi-am dat seama ca n-am mai facut curat in agregat de ceva timp, si ca nu-i pot trimite poza asta, pentru ca ma fac naibii de ras, o sa vada toata lumea ce gospodina lu’ peste sunt eu, ca zac acolo toate claie peste gramada.
Asa ca am pus camera jos si-am facut rapid ordine in rafturi.
Cu ocazia asta am descoperit ca am 3 borcane de mustar. Deci frigiderul asta, dupa cum se vede, nu este mare. Cum plm am pierdut 2 dintre borcane printre rafturi, nu stiu, cert este ca ieri masculul vroia mustar si n-a gasit decat un borcan.
Habar n-am, eu oricum nu mananc nici mustar si nici ketchup, el cumpara d-astea. Eu mananc chestii cu maioneza sau cu sosuri. Sau cand ma simt grasa, trantesc un iaurt peste ce mananc, un iaurt cu 3,5% grasime, evident, ca celelalte sunt naspa :))

Poza de „dupa”

cu muschiu’ nervos


Aseara eram plina de nervi pe mascul, evident. Ca in ultima vreme i-am cam dat ignore, iar el chiar a incercat sa se poarte mai frumos, asa ca nu mi s-au mai zbatut venele pe frunte decat destul de rar.
Ieri imi venea sa-i fac diverse chestii definitive si irevocabile, asa ca m-am ridicat brusc de pe canapea si-am inceput sa-mi fac bagajul pentru bazin. L-am anuntat ca plec o ora, si dusa am fost, ca altfel as fi umplut canapelele de sange si pe cuvant ca n-aveam chef sa frec tapiteria.
Am ajuns acolo, mi-am tras prezervativul portocaliu pe cap, si-am intrat in bazin.
In bazinul de inot apa este mai rece decat in celelalte bazine din complex, asa ca primul contact imi provoaca de fiecare data dureri in sfarcuri si-mi strange carnea pe mine. Dar e ok, rezist voiniceste.
Fericita ca n-o sa imi mai ud parul, incep sa inot pe culoarul de la margine, ca deh.. sa pot face pauza daca e nevoie. Si inot, si inot..am mai zis ca eram nervoasa, asa ca-i dau inainte si bag 8 bazine. 8!!! Ok, doua dintre ele, pe la mijloc, le-am inotat pe spate, dand doar din picioare, ca ma dureau bratele.
Tot atunci am constatat si ca-mi intra apa pe sub prezervativ, pe la ceafa, dar nu l-am scos, ca am zis ca poate nu se uda chiar tot.
Dupa ce-am bagat astea 8 bazine, am iesit din apa cu picioare tremurande si parandu-mi-se ca-mi atarna curul cel putin 2 tone, si m-am dus in bazinul exterior. Cand am bagat piciorul in apa aia fierbinte (era cu vreo 14 grade mai calda decat cea din care tocmai iesisem), m-a luat o toropeala de-am zis ca adorm instantaneu. Am inotat un pic si in apa calda, dar adevarul este ca-i naspa, asa ca am preferat sa plutesc un pic in deriva, dupa care m-am dus sa imi usuc parul.
Iar am stat o juma’ de ora cu foehnul in mana, aproximativ degeaba. Mi-am infasurat esarfa in jurul capului, mi-am trantit palaria deasupra si m-am rugat sa nu ma intalnesc cu vreun vecin in drum spre casa.
Norocul meu ca orasul este pustiu dupa ora 7 seara, asa ca n-am vazut pe nimeni pe strada pana acasa.

Acum ma dor un pic muschii spatelui, dar sper ca in curand sa-mi intru in forma. E dezgustatoare celulita asta, pe cuvant, dar nu stiu cum plm sa scap de aia de pe interiorul copanelor. Poate daca incerc sa stau in spagat pe doua scaune, o sa scap de ea :))

Bine, daca pufosul mai face ce-a facut azi-noapte, cred ca o sa scap de celulita definitiv, ca ma termina puradelul.
Toata noaptea si-a ros pumnisorii, imediat ce-l puneam la el in patut. Adica vezi-doamne ii era foame bietului de el, si eu il lasam sa se chinuie in patut de unul singur. Cum il luam langa mine, sugea un pic, se caca si se culca. Il schimbam, il puneam in patut, incepea sa-si roada pumnisorii. Macar acuma rahatii lui nu mai sunt de culoare verde asa cum au fost toata saptamana trecuta, de-am zis ca e pui de martian, nu alta.
Io cred ca puradeii mei au facut o coalitie si incearca sa ma termine impreuna, daca au vazut ca pe rand nu reusesc.
Acum de exemplu este treaz de vreo 2 ore. Sta la el in patut, isi baga doua dejte in gura si suge cu pofta. Daca il pun sa suga, nu suge iar suzeta o scuipa.
Daca m-ar tine nervii, as astepta noaptea la fel, dar cum aveam ideea gresita ca noaptea ar trebui sa dorm si eu, am cedat prima.

Oricum sunt fericita ca am reusit sa-mi canalizez nervii intr-o directie mai buna decat sa stau asa plina de spume intr-un colt de canapea.
8 bazine, cand data trecuta am bagat vreo 3 parca!
Trebuie neaparat sa gasesc o solutie pentru treaba cu parul ud, ca aici e frig, chiar n-am chef sa dau in meningita. Poate-mi lipesc cauciucul pe ceafa cu niste lipici :))